Tuż po wschodzie słońca, 7 listopada 2012 r. kilkuosobowa ekipa zmobilizowanych do działania kobiet i mężczyzn ruszyła z ulicy Wygranej w Krakowie do Łodzi.
Cel wyprawy: pomoc w szlachetnym wydarzeniu – tworzeniu najnowszego spotu, który poruszy Polskę i przekona Polaków, że każdy może zmienić świat na lepsze. Choćby był to świat jednego człowieka.
Po wielogodzinnej podróży zespół dotarł na miejsce, do hali pełnej sprzętu i ludzi, którzy montowali scenę z kartonowych pudeł. Wszystko to działo się w Łódzkim Centrum Filmowym, na planie spotu reklamowego tegorocznej edycji Szlachetnej Paczki – akcji dobroczynnej, organizowanej od 11 lat przez Stowarzyszenie WIOSNA.
Firma ASTOR, która od lat zmienia polski przemysł, dostarczając sprzęt i oprogramowanie do automatyzacji i robotyzacji produkcji, tym razem posłużyła szczytnej idei zmieniania świata na lepszy, umożliwiając ekipie ze Stowarzyszenia WIOSNA dotarcie na czas na plan filmowy.
W zdjęciach do spotu wzięli udział m.in. znani sportowcy Jerzy Dudek oraz Adrian Zieliński. Emisja planowana jest w ramach kampanii rozpoczynającej się 17 listopada 2012 roku. Tego dnia udostępnione zostaną bazy danych z opisami sytuacji życiowej i potrzeb rodzin, wspieranych przez darczyńców w ramach akcji SZLACHETNA PACZKA.
Więcej informacji na temat SZLACHETNEJ PACZKI na stronie www.szlachetnapaczka.pl
ASTOR Sp. z o.o., od wielu lat wspiera Stowarzyszenie WIOSNA, będąc partnerem finansującym akcję AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI (www.akademiaprzyszlosci.org.pl ), drugiego obok SZLACHETNEJ PACZKI programu Stowarzyszenia. AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI dzięki autorskiemu systemowi motywatorów zmiany i pracy armii wolontariuszy, w ciągu 10 lat działalności pomogła 4500 dzieciom uwierzyć w siebie.
Pracownicy ASTORa angażują się w akcję SZLACHETNA PACZKA, co roku przygotowując paczki dla kilku wybranych rodzin.
Ekipa ze Stowarzyszenia WIOSNA przed budynkiem hali filmowej Łódzkiego Centrum Filmowego. Drugi od lewej – Prezes Stowarzyszenia WIOSNA, ks. Jacek Stryczek.
Plan spotu reklamowego SZLACHETNEJ PACZKI
Na tle ściany blue-box w hali filmowej od prawej: Wojciech Kmiecik, Pełnomocnik Zarządu ds. PR firmy ASTOR oraz Krystian Stopka i Agata Kołomyjska – Stowarzyszenie WIOSNA.
OmniPro
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy ASTOR (PRESS BOX)