Według czerwcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius Grupa ARBOinteractive znalazła się na drugim miejscu pod względem zasięgu wśród wszystkich sieci, portali i biur reklamy online. Od lidera zestawienia, którym jest Google, ARBOinteractive dzieli zaledwie 0,8%. W czerwcu br., sieci z Grupy ARBOinteractive dotarły do ponad 16 mln  internautów, którzy wygenerowali ponad 1,8 miliarda odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 06.2010). Znaczne wzrosty odnotowały poszczególne

Według czerwcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius Grupa ARBOinteractive znalazła się na drugim miejscu pod względem zasięgu wśród wszystkich sieci, portali i biur reklamy online. Od lidera zestawienia, którym jest Google, ARBOinteractive dzieli zaledwie 0,8%.

W czerwcu br., sieci z Grupy ARBOinteractive dotarły do ponad 16 mln  internautów, którzy wygenerowali ponad 1,8 miliarda odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 06.2010). Znaczne wzrosty odnotowały poszczególne należące do ARBOinteractive podmioty. Sieć ARBOnetwork zwiększyła liczbę użytkowników do których dociera o 300 tys., BizOn media o 200 tys.

„Tak dobrą pozycję ARBOinteractive w ostatnich wynikach badania Megapanel PBI/Gemius, zawdzięczamy sukcesywnej rozbudowie portfolio sieci należących do Grupy. Nawet w miesiącach wiosennych i letnich, w których w branży internetowej
zazwyczaj panuje stagnacja, udało nam się przyłączyć do sieci ponad czterdzieści serwisów. W tym wartościową i dużą zasięgowo Grupę Pracuj.pl” – mówi Maryna Matarewicz, senior buying specialist w ARBOinteractive.

„Najsilniejsza pozycja pod względem zasięgu, nie licząc specyficznego gracza jakim jest Google, bardzo nas cieszy. Jednocześnie warto dodać, iż wynik ten został osiągnięty tylko przez dwie klasyczne sieci z portfolio ARBO czyli ARBOnetwork i BizOn media. Faktycznie dzięki współpracy z wydawcami, którzy nie są ujęci w badaniu, a z którymi współpracujemy w ramach
V2Media, behavia czy SmartContext możemy zaoferować naszym Klientom zasięg jeszcze większy” – mówi Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive.

„Jeżeli dodamy do tego ofertę SEM/SEO z LOGICSEARCH, kreacje od adKing, reklamę w grach i mobile
od AdAhead czy obecność w społecznościach dzięki facebook NOW i Tribe Guru to uważam ofertę ARBO za kompletną” – dodaje Bartosz Drozdowski.

Połączone oferty sieci ARBOnetwork oraz BizOn media obejmują blisko 700 serwisów. Ponad 40 z nich są to serwisy wysokozasięgowe, a więc takie, które miesięcznie osiągają ponad pół miliona użytkowników, (Megapanel PBI/Gemius, 2010.06).


Magdalena Fris

Zobacz także:

…a dresik mam na WP

Panorama Firm: Znajdziesz łatwo

Wirtualna Polska obniża ceny reklam

,21,5234,1283597841

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj