Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że ruszył nowatorski program testów sprzętu AGD – Amica Wyzwanie.
W programie tym osoby o różnym stopniu znajomości nowych technologii, sztuki gotowania oraz preferencjach kulinarnych testują sprzęt marki Amica oraz jego funkcjonalności. W kolejnej odsłonie – sesji z gorącą parą – w roli głównej wystąpił system Aqualytic.
Współczesne życie, i tak już szybkie, wciąż jeszcze nabiera tempa. Każdy dzień przynosi nowe doznania i nowe wyzwania. Wystarczy o dowolnej porze zajrzeć do Internetu, aby się przekonać, że wszystko płynie coraz prędzej i nie można wejść dwa razy do tej samej rzeki. Jest kilka takich szczególnych miejsc, gdzie te wrażenia jeszcze się potęgują. Jedno z nich to portal YouTube, za pomocą którego Amica przekazuje swoje najnowsze, najgorętsze wiadomości.
Pod tym adresem dostępnych jest dziś niemal 150 filmów Amiki, a wśród nich seria Amica Wyzwanie, łącznie z najnowszym odcinkiem poświęconym testowaniu systemu Aqualytic – sesja z gorącą parą – w którym bohaterami są sprzedawca AGD, designer oraz inżynier, zaś akcja rozgrywa się w akademiku, czyli najbardziej ekstremalnym miejscu, jakie można sobie wyobrazić do testowania sprzętu AGD. Na tym przykładzie widać doskonale, że nawet wyszukane, celne słowa nie zastąpią obrazu. Literatura ma swoje zalety, ale to film porusza współczesną wyobraźnię.
Aqualytic to nowoczesny system czyszczenia parowego. Sprawia on, że czyszczenie komory piekarnika staje się niezwykle łatwa i szybka. Sam proces przebiega bezproblemowo dzięki supergładkiej strukturze emalii AquaRealEase®. Trzeba tylko wlać na dno piekarnika pół litra wody, ustawić temperaturę na 90 stopni Celsjusza i 30 minut lub włączyć funkcję Czyszczenie. Para wodna wnika bez trudu między zanieczyszczenia a ściankę piekarnika, co skutkuje znacznym zmiękczeniem zabrudzonych miejsc. Wystarczy przetrzeć je wilgotną szmatką lub gąbką, by uzyskać lśniącą, wolną od zabrudzeń powierzchnię.
Kiedy się czyta o systemie Aqualytic, wszystko wydaje się jasne i proste, mimo wykorzystania zaawansowanej technologii do tej innowacji. Ale kiedy zobaczy się to na własne oczy – choćby w filmie na YouTube – perswazja zyskuje na sile. Dość wspomnieć, że jeden z bohaterów z wrażenia musiał stanąć na głowie i zaśpiewać O sole mio.
Program Amica Wyzwanie jest elementem działań mających na celu odświeżenie wizerunku najpopularniejszej polskiej marki, głęboko zakorzenionej w rodzimej tradycji, która jednocześnie z impetem podbija rynki zagraniczne.
W tym samym miejscu na YouTube będą publikowane kolejne odcinki programu, aby wszyscy zainteresowani mogli na bieżąco śledzić zmagania uczestników z nowoczesnym sprzętem AGD i kulinarne wyzwania, przed jakimi będą stawali. Przy okazji zapoznają się również z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i nowymi funkcjami dostępnymi w urządzeniach marki Amica. Internauci znajdą tam też porady ekspertów, a także wyczerpujące informacje o dostępnych produktach i przeprowadzanych akurat promocjach.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)