Amica PREMIUM BRAND15 czerwca 2011 podczas VI edycji projektu PremiumBrand marka Amica została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji. To wyróżnienie jest wynikiem jedynego na polskim rynku projektu, który już od 5 lat bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
PremiumBrand to badanie poświęcone reputacji marek oparte na metodologii opracowanej przez Dom Badawczy Maison. Dotyczy ono 4 wymiarów: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania oraz w przypadku firm dodatkowo również wymiaru „firma jako partner biznesowy”. W badaniu przeprowadzanym metodą CATI uczestniczy 500 konsumentów i 100 firm. Za realizację i jakość badań odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC.
Badana reputacja to nie tylko popularność, ale przede wszystkim dobra opinia, która jest jednym z kluczowych elementów w budowaniu strategii marki. Każda firma uczestnicząca w badaniu PremiumBrand przechodzi gęste sito selekcji ze względu na to, że reputację wpływa wiele czynników, takich jak doświadczenia z użytkowania produktu, chęć polecenia bliskim osobom, ale także zaangażowanie społeczne firmy, obecność w mediach i relacje z pracownikami.
Gala w warszawskim hotelu Westin była nie tylko podsumowaniem badań, ale także nagrodą dla firm, które zdobyły to cenne wyróżnienie. Specjale gratulacje z tej okazji przesłał również prezydent Bronisław Komorowski. Wyrażając uznanie dla przedsięwzięcia mającego na celu popularyzowanie wśród Polaków marek godnych zaufania podkreślił jego znaczenie nie tylko dla konsumentów ale także środowiska biznesowego.
– Amica jest najpopularniejszą marką na polskim rynku AG. Stało się tak właśnie za sprawą jakości i zaufania konsumentów do produktów Amiki. To właśnie z myślą o konsumentach, użytkownikach naszych produktów inwestujemy w jakość. Popularność cieszy, ale i sprawia że czujemy ogromną odpowiedzialność, która sprawia, że staramy się coraz lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów gwarantując im zawsze jakość na najwyższym poziomie. – mówi Zdzisław Wiese, Brand and PR manager, który miał okazję reprezentować firmę Amica na Gali i odebrać statuetkę PremiumBrand.
Powszechnie wiadomo, że sile marki na rynku świadczą nie tylko jej udziały rynkowe, ale wysokie oceny i zadowolenie konsumentów z produktów. Zgodnie ze strategią firmy Amica poprzez szybką odpowiedź na potrzeby klientów i zdolność do zmiany buduje pozycję ważnego dostawcy szerokiej gamy sprzętu gospodarstwa domowego na rynku europejskim i koncentruje się na stałym podnoszeniu satysfakcji klientów, efektywnie i skutecznie dopasowując procesy i struktury biznesu do wyzwań rynku.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)