Gazeta Wyborcza przygotowała kolejne informacje dla kierowców oraz specjalny dodatek – jednorazowy Alkoholtest. W poniedziałek, 26 lipca na łamach Gazety ukaże się informator prezentujący najważniejsze zmiany, jakie czekają kierowców w przepisach ruchu drogowego. Dzień później, we wtorek Gazeta opisze, czym grozi jazda po alkoholu i dopalaczach. W środę, 28 lipca razem z Gazetą będzie można kupić Alkoholtest – szybki test trzeźwości. Pozwala on na sprawdzenie
Gazeta Wyborcza przygotowała kolejne informacje dla kierowców oraz specjalny dodatek – jednorazowy Alkoholtest.
W poniedziałek, 26 lipca na łamach Gazety ukaże się informator prezentujący najważniejsze zmiany, jakie czekają kierowców w przepisach ruchu drogowego. Dzień później, we wtorek Gazeta opisze, czym grozi jazda po alkoholu i dopalaczach.
W środę, 28 lipca razem z Gazetą będzie można kupić Alkoholtest – szybki test trzeźwości. Pozwala on na sprawdzenie poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu, a tym samym na określenie, czy w takim stanie można prowadzić auto. Cena Gazety Wyborczej i Alkoholtestu – 3,99 zł.
W sprzedaży wysyłkowej dostępny będzie również profesjonalny alkomat w cenie 99 zł. Szczegóły oferty – od środy, 28 lipca w Gazecie Wyborczej.
Wydanie Gazety Wyborczej z alkomatem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku Metro oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Fakt liderem w Małopolsce i Wielkopolsce
– Siła Muzyki w TVN i Radiu Zet