Numery telefonów umieszczone w treści reklam AdWords będą wreszcie klikalne. Do tej pory klikalny numer telefonu w AdWords uzyskać można było wyłącznie za pomocą rozszerzenia numeru telefonu, teraz klikalny będzie każdy numer telefoniczny umieszczony w reklamie. Zmiana będzie wdrażana stopniowo u kolejnych reklamodawców AdWords. Uruchomienie nowej funkcji nie oznacza bynajmniej, że Google rezygnuje z działającego do tej pory rozszerzenia numeru telefonu. 

Numery telefonów umieszczone w treści reklam AdWords będą wreszcie klikalne. Do tej pory klikalny numer telefonu w AdWords uzyskać można było wyłącznie za pomocą rozszerzenia numeru telefonu, teraz klikalny będzie każdy numer telefoniczny umieszczony w reklamie. Zmiana będzie wdrażana stopniowo u kolejnych reklamodawców AdWords.
 
Uruchomienie nowej funkcji nie oznacza bynajmniej, że Google rezygnuje z działającego do tej pory rozszerzenia numeru telefonu. Przeciwnie: firma wciąż zaleca używanie rozszerzenia, powołuje się przy tym na dwa argumenty:
oszczędność miejsca w treści reklamy – zamiast poświęcać cenne znaki na numer telefonu, lepiej zużyć je na przekaz marketingowy,możliwość skorzystania z dodatkowych funkcji rozszerzeń.
 
Kliknięcie w numer telefonu umieszczony w treści reklamy będzie obciążone standardowymi kosztami (takimi jak dla kliknięcia, przykładowo, w tytuł lub linki witryny). Nowy rodzaj linku będzie obsługiwany także po stronie narzędzi analitycznych AdWords, tj. jego kliknięcia będą mogły być osobno zliczane.
 
 
Maciej Janas
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj