Rusza ogólnopolska kampania reklamowa Poczty portalu Wirtualna Polska. Ogólnopolska kampania reklamowa, oparta na humorystycznym koncepcie „…a dresik (mam) na WP”, skierowana jest do młodych ludzi, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25). Jej celem jest ugruntowanie, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunku Poczty WP jako usługi nowoczesnej, atrakcyjnej, odpowiadającej potrzebom współczesnego użytkownika Sieci. Główne działania
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa Poczty portalu Wirtualna Polska. Ogólnopolska kampania reklamowa, oparta na humorystycznym koncepcie „…a dresik (mam) na WP”, skierowana jest do młodych ludzi, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25).
Jej celem jest ugruntowanie, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunku Poczty WP jako usługi nowoczesnej, atrakcyjnej, odpowiadającej potrzebom współczesnego użytkownika Sieci. Główne działania reklamowe trwać
będą przez cały wrzesień. Zasięgiem obejmą: telewizję, prasę, radio, kino, internet, indoor, ambient.
Zadaniem kampanii jest wskazanie, że poczta.wp.pl to nie tylko najpopularniejsza, ale też najnowocześniejsza usługa mailowa w polskim internecie. Akcję reklamową poprzedziły zmiany w poczcie, m.in. wprowadzenie layoutu, możliwości obsługi zewnętrznych kont pocztowych, uruchomienie interaktywnego systemu pomocy. Kampania ma też przypomnieć, że poczta WP to: załączniki do 100 MB, nieograniczona pojemność skrzynki e-mail, smartfoldery, bezpieczeństwo, wersja mobilna oraz kalendarz z przypomnieniami mail i SMS.
Akcja promocyjna realizowana jest na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to aktywne działania reklamowe online i offline, wykorzystujące mix mediów. Efektem kontaktu odbiorcy z reklamą ma tu być przede wszystkim zaintrygowanie, wzbudzenie pozytywnych emocji, zachęcenie do poznania produktu.
Druga rozgrywa się w całości w Sieci i ma skłaniać do dalszego „zgłębiania” możliwości poczty – wpisujący się w motyw przewodni kampanii serwis a-dresik.wp.pl prezentuje m.in. kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy: roBOTa Janka.
Pierwszy etap kampanii realizowany jest w telewizji, prasie, radiu, kinie, internecie oraz na nośnikach niestandardowych (zawieszki w sklepach, naklejki na lustrach, podkładki na stolikach w restauracjach).
Celem drugiego etapu jest utrwalenie rezultatu uzyskanego w etapie pierwszym – ugruntowanie pozytywnych emocji związanych z pocztą – oraz lepsze, dogłębne poznanie produktu przez użytkowników. Na potrzeby kampanii uruchomiono witrynę a-dresik.wp.pl, z multimediami, informacją o najważniejszych zmianach w poczcie i jej kluczowych funkcjonalnościach.
Kreacją i koncepcją kreatywną kampanii zajęła się agencja 303. Autorem rysunków i animacji jest Janek Koza. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wirtualnej Polski.
JK
Zobacz także:
– Jesień w TVN Turbo ze Stevenem Seagalem
– Liberty Direct z nową kampanią reklamową
– 14 kanałów HD za darmo w UPC
,21,5227,1283507506