LAPTOP

Najistotniejszą kwestią dla każdego kto chce osiągnąć sukces ze swoją firmą w obecnych czasach jest skuteczna reklama, a szczególnie ta w internecie. Co ważne, nie ma tu tak naprawdę większego znaczenia czy prowadzi się małe, rodzinne przedsiębiorstwo czy międzynarodową firmę, bowiem dla każdej z nich kluczem do rozwoju jest dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.

Bądź zauważalny w sieci

Kilkanaście lat temu już samo posiadanie, nawet siermiężnej i mało profesjonalnej witryny www czy obecność w mało funkcjonalnej bazie firm, dawało bardzo dużo w kontekście marketingu i zdobywania nowych rynków dla świadczonych przez daną firmę usług. Natomiast dziś to już za mało. Obecność w sieci musi być zauważalna i podparta dobrze przeprowadzanymi kampaniami marketingowymi jak również zadbaniem o rozwój kontaktów biznesowych.

Bazy firm dobrą alternatywą dla przedsiębiorców?

Z pewnością można po prostu płacić duże kwoty agencjom reklamowym i public relations – na pewno daje to duże możliwości promocji i względnie szybkie rezultaty. Natomiast innym, równie skutecznym, a zdecydowanie mniej kosztownym sposobem wydają się profesjonalne biznesowe bazy firm, dzięki którym bez przeznaczania sporej części budżetu na promocję, można poszerzyć swoją działalność o nowe rynki, zarówno w kraju jak i zagranicą.

Wielu ludzi poszukuje przedsiębiorstw z określonej branży właśnie w internecie, dzięki czemu jest duże prawdopodobieństwo, że trafiając na profil Twojej firmy, zostaną oni Twoimi nowymi klientami. Co ciekawe w typowej bazie firm dostępnej w internecie, nietrudno też o pozyskanie kontaktów czysto biznesowych, sposobności do poznania innych firm ze swojej branży i nawiązanie współpracy z kontrahentami z zagranicy. Tak więc wartościowy katalog firm, wydaje się doskonałym wyborem zarówno dla klienta jak i przedsiębiorcy.

Jak znaleźć bazę firm, która pomoże w rozwoju biznesu?

Dobrą dla nas i naszej firmy bazę powinien przede wszystkim cechować rozbudowany i ciągle aktualizowany katalog przedsiębiorstw krajowych oraz zagranicznych z różnych branż. Znaleźć się tam powinny nie tylko adresy i telefony kontaktowe, ale również tak prozaiczne z pozoru rzeczy jak mapa dojazdu oraz szczegółowe charakterystyki działalności poszczególnych biznesów.

Dla przykładu w zasobach bazy na witrynie www.infobrokering.com.pl jest obecnie blisko 3 miliony polskich firm, ponad milion aktualnych adresów email oraz 1 300 000 telefonów. Jeszcze bardziej okazała jest lista podmiotów zagranicznych. Ogólnie baza firm na powyższej stronie liczy aż 30 milionów rekordów z bardzo wysoką aktualnością danych, która sięga ponad 95%. Te liczby pokazują jak wielki potencjał kryje się w katalogu przedsiębiorstw.

Na samym zamieszczeniu profilu przedsiębiorstwa nie może się bowiem kończyć działanie prowadzonego w sposób profesjonalny katalogu firm. Strona taka oferuje również przedsiębiorcom pomoc w efektywnym pozyskiwaniu i aktualizowaniu bazy danych polskich i zagranicznych kontaktów biznesowych, nawiązywaniu współpracy z podmiotami zagranicznymi i prowadzić akcje marketingowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj