Pierwszym urzędem, do jakiego należy się udać jest urząd gminy (miasta) w celu wyrejestrowania przedsiębiorstwa z wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Przedsiębiorca jest zobowiązany do zawiadomienia odpowiedniego organu ewidencyjnego. W przypadku, gdy zaszły jakiekolwiek zmiany związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Na to zawiadomienie przedsiębiorca ma 14 dni od dnia wprowadzenia zmian. Przedsiębiorca, który podjął decyzje o …
Pierwszym urzędem, do jakiego należy się udać jest urząd gminy (miasta) w celu wyrejestrowania przedsiębiorstwa z wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do zawiadomienia odpowiedniego organu ewidencyjnego. W przypadku, gdy zaszły jakiekolwiek zmiany związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Na to zawiadomienie przedsiębiorca ma 14 dni od dnia wprowadzenia zmian.
Przedsiębiorca, który podjął decyzje o likwidacji swojej działalności gospodarczej musi złożyć wniosek, w którym będą zawarte następujące dane:
– imię i nazwisko,
– nazwa firmy,
– PESEL,
– adres zamieszkania,
– rodzaj wykonywanej działalności,
– miejsce wykonywanej działalności,
– data zakończenie,
– numer ewidencyjny.
Organ ewidencyjny, do którego złożyliśmy zgłoszenie, ma 14 dni (od czasu wniesienia zgłoszenia) na dostarczenie przedsiębiorcy zaświadczenie o wykreśleniu z ewidencji. Proces ten nie jest objęty opłatą.
,NULL,2526,1253195460