Blogi firmowe to wyższy poziom komunikacji z klientem
Blogi firmowe stają się coraz popularniejsze w Internecie. Jest to nowa droga komunikacji, która pozwala na dwustronny przepływ informacji. Firma przekazuje profesjonalne informacje o...
Lobbing w mniejszych firmach
Lobbing wkracza do polityki stosowanej przez małe i średnie przedsiębiorstwa. O czym powinniśmy wiedzieć zanim podejmiemy decyzję o utworzeniu komórki zajmującej się firmowym lobbingiem?...
Przepis na product placement w Internecie
Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza...
Jak ugryźć HTML w programie pocztowym?
Wraz z dynamicznym rozwojem Internetu rośnie liczba programów i serwisów służących do obsługi poczty elektronicznej. O ile różnorodność sprzyja przy wyborze oferty, o tyle...
Leasing, czy wiesz jakie koszty ponosisz?
Jak dobrze przygotować się do podjęcia umowy leasingowej? Jakie koszty ukrywa umowa leasingowa? Czym się różni finansowanie leasingu operacyjnego i finansowego? Przed podjęciem ostatecznej...
Co jest ważne w negocjacjach z klientami?
Granice negocjacyjne mogą być bardzo różne i zazwyczaj zależą od tego, z kim handlowiec prowadzi rozmowy i na jakie ustępstwa może zgodzić się klient....
W sesji złoty odnotował umocnienie
Na początku dzisiejszej sesji europejskiej złoty podlega lekkiemu umocnieniu - notowania EUR/PLN zeszły poniżej zeszłotygodniowych minimów, usytuowanych w pobliżu poziomu 3,9850, a kurs USD/PLN...
Zatrudniony – przeszkolony
Podnoszenie kwalifikacji pracownika powinno być zaplanowane i wdrażane od pierwszego dnia pracy. Jeśli firma odpowiednio przygotuje pakiet doszkalający nową kadrę, na efekty nie trzeba...