business

Chyba każdy z dzisiejszych rynków jest mocno oblegany przez liczne firmy, które specjalizują się w swoich dziedzinach. W Internecie odnajdziemy mnóstwo sklepów internetowych, hurtowni, restauracji, hoteli, ofert deweloperskich, itd. Jak nie zginąć w tym całym gąszczu? Jak się wyróżnić i zdobyć Klientów przed innymi?

Ktoś mógłby powiedzieć: wystarczy oferować lepsze produkty lub usługi. To prawda. Ale w jaki sposób o owych usługach bądź produktach mają dowiedzieć się potencjalni kupujący? Skąd mają wiedzieć, że dana firma w ogóle istnieje? Ano, z reklamy.

Dziś porządna reklama to gwarancja dotarcia do nowych Klientów. A porządną reklamę może zapewnić porządna agencja reklamowa. W jaki sposób?

Oto najważniejsze elementy marketingu internetowego, które warto zawrzeć w swojej strategii:

1. Kampanie w social mediach

Nie da się ukryć, że portale społecznościowe odgrywają kluczową rolę w dzisiejszej komunikacji międzyludzkiej. Praktycznie większość spraw możemy dziś załatwić za pomocą Facebooka, Twittera, Instagrama czy LinkedIna. Zlecenie stworzenia i prowadzenia naszego profilu firmowego na którymś z tych portali agencji reklamowej może być naprawdę dobrą decyzją, która przyniesie wymierne korzyści. Odpowiedni dialog z naszymi odbiorcami to klucz do wykreowania idealnego wizerunku marki, a skuteczne kampanie reklamowe na kanałach społecznościowych to sposób na dotarcie do dużej liczby potencjalnych Klientów.

2. Pozycjonowanie naszej strony

Każdy z nas może potwierdzić, że jeśli szuka jakiejś konkretnej usługi czy produktu, zasięga porady w Internecie. Wyszukiwarka Google wiedzie niekwestionowany prym w Polsce, jeśli chodzi o narzędzia do znajdowania potrzebnych nam informacji. Dlatego właśnie warto zastanowić się nad pozycjonowaniem naszej strony internetowej w Google za pomocą agencji reklamowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy ukazywać się w wyszukiwarce na najwyższych pozycjach, stając się tym samym jednymi z pierwszych firm, z których ofertami będą chcieli zapoznać się kupujący. A chyba o to właśnie chodzi – by mieć pierwszeństwo przed innymi.

3. Kampanie Adwords

Zastanawiałeś się kiedyś, jak to się dzieje, że pokazują Ci się w Internecie reklamy dotyczące Twoich zainteresowań i upodobań? To właśnie cała magia kampanii Adwords, które wykorzystują informacje na temat internautów i przekazują im to, co najbardziej im się przyda. Jeśli więc prowadzimy sklep z artykułami dla dzieci i zdecydujemy się na uruchomienie za pomocą agencji reklamowej kampanii Adwords, możemy mieć pewność, że nasza reklama zawierająca np. baner z nową promocją na wózki czy smoczki, dotrze do rodziców małych dzieci.

A to tylko wierzchołek góry lodowej z możliwości, jakie otwiera przed Twoją marką współpraca z agencją reklamową. Warto już na początku (a może nawet szczególnie na początku) naszej drogi z nowym biznesem postawić na skuteczne działania marketingowe w Internecie. Dziś to podstawa budowania marki i zdobywania Klientów.

Tekst powstał we współpracy z agencją reklamową z Krakowa Roxx Media.