Masterlease utrzymał pozycję lidera na rynek wynajmu długoterminowego – Związek Polskiego Leasingu publikuje najnowsze wyniki za 2009 r. Masterlease z flotą liczącą 19,604 pojazdy utrzymał pozycję lidera na rynku wynajmu długoterminowego w trzech kategoriach łącznie (Full Service Leasing, Leasing & Service, Fleet Managment). Lider CFM jednocześnie powiększył swoje udziały na rynku leasingu samochodów osobowych, awansując z 5. na 4. pozycję – wynika z najnowszych danych Związku
Masterlease utrzymał pozycję lidera na rynek wynajmu długoterminowego – Związek Polskiego Leasingu publikuje najnowsze wyniki za 2009 r.
Masterlease z flotą liczącą 19,604 pojazdy utrzymał pozycję lidera na rynku wynajmu długoterminowego w trzech kategoriach łącznie (Full Service Leasing, Leasing & Service, Fleet Managment). Lider CFM jednocześnie powiększył swoje udziały na rynku leasingu samochodów osobowych, awansując z 5. na 4. pozycję – wynika z najnowszych danych Związku Polskiego Leasingu za 2009 r.
Utrzymanie pozycji lidera na rynku wynajmu długoterminowego jest podwójnie ważne. – Po raz pierwszy w badaniach uwzględniono podmioty zrzeszone nie tylko w ZPL, ale też w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Wcześniej obie organizacje stosowały różne kryteria, co mogło rodzić niejasności. Dziś wszystko jest klarowne, badania prowadzone są w oparciu o jednolitą metodologię – wyjaśnia Konrad Karpowicz, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy w Masterlease.
Drugim, równie ważnym czynnikiem podnoszącym rangę badań ZPL był okres, w jakim zostały one przeprowadzone. – Nie sztuką jest dobrze zarządzać, gdy popyt na usługi rośnie o kilkanaście procent. Sztuką jest tak zarządzać, by dalej się rozwijać, mimo globalnego kryzysu i niższego popytu w gospodarce. To nam się udało – dodaje Konrad Karpowicz.
Masterlease nie tylko obronił pozycję lidera rynku wynajmu długoterminowego piąty raz z rzędu, ale też zwiększył swój udział w rynku leasingu samochodów osobowych, awansując z piątego na czwarte miejsce w rankingu.
– Teraz jednak skupiamy się już tylko nad strategią w 2010 r. Duży nacisk kładziemy na doskonalenie wewnętrznych procesów biznesowych, pracujemy też nad nowymi produktami. Zarówno dla indywidualnych klientów, jak i firm dużych i z sektora MSP – mówi Konrad Karpowicz.