pracownicy

Firmy produkcyjne, by osiągnąć założone cele biznesowe, coraz częściej wykorzystują nowoczesne rozwiązania technologiczne tj. systemy do zarządzania produkcją czy systemy automatyki przemysłowej. Równie ważną kwestią, która wymaga stałych usprawnień, jest zarządzanie relacjami z klientami- w końcu czym byłaby firma produkcyjna gdy nie klienci? System CRM wspiera przedsiębiorstwa produkcyjne w obsłudze klientów na każdym etapie procesu- sprawdź dlaczego warto go mieć.

System CRM dla produkcji – dlaczego warto go mieć?

Narzędzia dedykowane do zarządzania klientami najczęściej kojarzą się nam z typowymi firmami handlowo-usługowymi, gotowym produktem czy telefonicznym pozyskiwaniem klienta. Tymczasem firma produkcyjna, ze względu na złożoność procesu produkcyjnego, tym bardziej potrzebuje narzędzia, które ułatwi właściwą komunikację i zarządzanie klientami. CRM od OptiMES to narzędzie kompletne, które usprawnia cały cykl -począwszy od pierwszych kontaktów handlowych i ofertowanie, przez zamówienia i zlecenia produkcyjne, na rozliczeniu produkcji kończąc. Dzięki takiemu systemowi stworzysz wysoki, powtarzalny standard obsługi klientów i będziesz miał łatwo dostępne i uporządkowane dane. Co równie ważne OptiMES umożliwia integrację systemu CRM z popularnymi systemami księgowymi.

 System CRM- kluczowe korzyści dla firmy produkcyjnej

  • Wszystkie dane o klientach i kontraktach w jednym miejscu

Klienci kontynuują współpracę i polecają firmy, które prezentują zarówno wysokie standardy produkcji jak i obsługi. Dzięki kompleksowym danym zgromadzonym w systemie CRM jesteś w stanie rozmawiać z klientem w sposób merytoryczny i zdobyć jego zaufanie. Zamiast obietnic i przewidywań dostarczasz rzetelne odpowiedzi na wszystkie pytania i dotrzymujesz ustalonych terminów. Cała historia współpracy w jednym miejscu ułatwia kontrolę nad działami sprzedażowymi i standardami obsługowymi.

  • Oferty, wyceny i kalkulacje -szybko i bezbłędnie

Mając dostęp do wszystkich kluczowych parametrów procesu produkcyjnego, przygotowanie ofert jest precyzyjne i błyskawiczne – OptiMES zapewnia wiedzę nt. kosztów surowców, roboczogodzin czy marż i rabatów. Wszystkie generowane dokumenty trafiają do obiegu elektronicznego, dzięki czemu masz do nich wygodny dostęp i nie gromadzisz sterty niepotrzebnych papierów. Upraszcza to także komunikację wewnętrzną – system daje możliwość akceptacji oferty przed wysłaniem przez przełożonego. Jeśli oferta jest zaakceptowana, wystarczy jedno kliknięcie, aby przenieść wszystkie niezbędne dane do zamówienia.

  • Swoboda tworzenia zamówień i zleceń

Zamówienia możesz wprowadzać ręcznie lub skorzystać z integracji – wówczas dane otrzymujesz bezpośrednio z systemu księgowego. System może automatycznie zaplanować za Ciebie cały koszyk zamówień a Ty cały czas dysponujesz opcją śledzenia postępów realizacji zamówienia – gdy pojawi się ryzyko dla ustalonego terminu realizacji zlecenia, system we właściwym momencie poinformuje cię o tym.

  • Uproszczenie rozliczenia ofert i zamówień

System CRM od OptiMES ułatwia zarządzanie finansami – dzięki temu narzędziu na bieżąco możesz weryfikować realne koszty i zyski, a także przeanalizować sytuację finansową z perspektywy danego produktu lub okresu czasu.

  • Integracje z popularnymi systemami księgowymi i sklepami

Istotną integracji jest upraszczanie procesów – dzięki temu dane wprowadzasz raz, a OptiMES przenosi je sklepu internetowego lub systemu księgowego.

  • Elektroniczny obieg dokumentów

System CRM dla produkcji to ogromne uproszczenie. Wszystkie dane, oferty, zlecenia i załączniki są przechowywane w sposób bezpieczny, w jednym łatwo dostępnym miejscu i nikt nie marnuje już czasu na szukanie odpowiednich wersji. Jest to także duża oszczędność papieru i miejsca, które do tej pory było przeznaczane na gromadzenie wydrukowanych dokumentów.

Przetestuj możliwości CRM lub skontaktuj się z doradcą OptiMES, żeby zdobyć więcej informacji!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj