VoIP to nowoczesne rozwiązanie, które jest idealne dla firm. Pozwala na zmniejszenie kosztów połączeń aż o ponad 70%, łączy biura na całym świecie w jedną sieć oraz oferuje szereg funkcji, które pozwalają na sprawne zarządzanie biurem i obsługę klienta na najwyższym poziomie. To dlatego z sieci VoIP korzysta bardzo szerokie grono przedsiębiorców z rozmaitych stron świata.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie
Jeżeli prowadzimy biznes międzynarodowy, z pewnością docenimy możliwość zakupu wirtualnego numeru. Operatorzy VoIP oferują możliwość zakupu numeru telefonu w kraju zamieszkania Twoich potencjalnych klientów. Mogą oni dzwonić na numer typowy dla danej miejscowości, podczas gdy Ty znajdujesz się w dowolnym miejscu na świecie. Pozwala to na zwiększenie prestiżu firmy, a także pokazuje, że mamy szacunek dla naszych klientów. W razie zmiany lokalizacji biura, zachowujemy dotychczasowe numery.
VoIP dla firm – zalety
VoIP dla firm jest idealnym rozwiązaniem. Przede wszystkim, jakość połączeń jest na dużo wyższym poziomie w porównaniu do tradycyjnej telefonii. Wykorzystując linie premium, nie narażamy się na żadne zakłócenia podczas rozmowy. Sieci VoIP oferują elastyczne plany taryfowe, dopasowane do naszych potrzeb. Ceny za minutę połączenia zaczynają się już od 0,04 zł. Warto podkreślić, że jest to cena zarówno za połączenia krajowe, jak i międzynarodowe. Co więcej, w obrębie sieci połączenia są bezpłatne, dlatego możemy kontaktować się z oddziałami na całym świecie nie ponosząc żadnych kosztów. Zanim zdecydujemy się na konkretny plan, otrzymujemy darmowe środki testowe. Dzięki nim, możemy samodzielnie przekonać się o zaletach sieci VoIP, jakości połączeń i wielu innych funkcjach. By zacząć korzystać z VoIP, nie musimy inwestować w specjalistyczny sprzęt – jego zakup jest opcjonalny i uzależniony od naszych preferencji. Wystarczy sieć, do której praktycznie każdy z nas ma dostęp.
Udogodnieniem dla firm jest także to, że otrzymujemy wszelkie dokumenty, które są niezbędne do prowadzenia księgowości. To niezwykle istotne, bo nie wszyscy operatorzy pozwalają na opłaty przy pomocy transakcji bezgotówkowych. Przydatna, szczególnie w przypadku call-center, jest centrala telefoniczna. W niektórych abonamentach uzyskamy do niej bezpłatny dostęp.