Lobbing w mniejszych firmach
Lobbing wkracza do polityki stosowanej przez małe i średnie przedsiębiorstwa. O czym powinniśmy wiedzieć zanim podejmiemy decyzję o utworzeniu komórki zajmującej się firmowym lobbingiem?...
Przepis na product placement w Internecie
Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza...
Jak ugryźć HTML w programie pocztowym?
Wraz z dynamicznym rozwojem Internetu rośnie liczba programów i serwisów służących do obsługi poczty elektronicznej. O ile różnorodność sprzyja przy wyborze oferty, o tyle...
Leasing, czy wiesz jakie koszty ponosisz?
Jak dobrze przygotować się do podjęcia umowy leasingowej? Jakie koszty ukrywa umowa leasingowa? Czym się różni finansowanie leasingu operacyjnego i finansowego? Przed podjęciem ostatecznej...
Co jest ważne w negocjacjach z klientami?
Granice negocjacyjne mogą być bardzo różne i zazwyczaj zależą od tego, z kim handlowiec prowadzi rozmowy i na jakie ustępstwa może zgodzić się klient....
Zatrudniony – przeszkolony
Podnoszenie kwalifikacji pracownika powinno być zaplanowane i wdrażane od pierwszego dnia pracy. Jeśli firma odpowiednio przygotuje pakiet doszkalający nową kadrę, na efekty nie trzeba...
Efektywny pracownik
Ludzie tworzący firmę to wartość sama w sobie. Jednak, aby wydobyć drzemiący w nich potencjał i skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem, niezbędny jest odpowiedni system motywowania...
Odnawialne źródła energii w Regionalnych Programach Operacyjnych
Biomasa, wiatr oraz słońce to bezsprzecznie przyszłościowe źródła energii. Świat inwestuje w odnawialne źródła energii (OZE) i z pewnością ten trend będzie się utrzymywał....