Dlaczego Polacy nie współdziałają w sferze biznesowej
Według najnowszych danych opublikowanych przez CBOS, ponad połowa zbadanych respondentów (55 proc.) twierdzi, że nie ma z kim współdziałać w sferze biznesowej. Konfrontując te...
Udany event kluczem do sukcesu?
Firmowe spotkania okolicznościowe, czyli eventy to jedne z najbardziej skutecznych sposobów integracji pracowników, klientów i potencjalnych klientów firmy. Pozwalają poznać się bliżej nie tylko...
Odporność kryzysowa Polski to zasługa MŚP
Polska, jako jedyny kraj w Unii Europejskiej odnotowała wzrost gospodarczy w czasie, kiedy w reszcie Europy szalał kryzys. Choć w raportach europejskich instytucji nie...
Skuteczne sposoby na dłużników
Obecnie coraz więcej polskich firm boryka się z problemem zatorów płatniczych. Jest to jeden z poważniejszych problemów stojących na drodze rozwoju firmy. Aby znaleźć...
Smacznie dla oka, kusząco dla portfela – przepis na skuteczny mailing
E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować...
Reprezentacja to nie koszt firmy
Prowadzenie działalności gospodarczej związane jest niejednokrotnie z koniecznością poniesienia wielu wydatków, także tych przeznaczonych na reklamę oraz reprezentację. Działania te mają na celu...
Jak zatrudnić stażystę w firmie?
Staż to instrument aktywizacji zawodowej, korzystny zarówno z punktu widzenia stażysty jak i pracodawcy. Zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 20 kwietnia...
Jak efektywnie zarządzać czasem w pracy?
Nie można go rozciągnąć, wydłużyć, zatrzymać, magazynować czy nabyć na życzenie kolejnych kilku minut, godzin lub dni. Czas, a raczej jego efektywne zarządzanie to...