Jak zaimponować w kampanii marketingowej?
Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się...
MAKRO Cash & Carry: Wysoka jakość szkoleń biznesowych doceniona przez uczestników
Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę...
Firmy boją się skutków uchwały
Wynika z niej, że pracownicy muszą płacie podatek dochodowym od finansowanych przez pracodawcę abonamentów medycznych. Ale czy tylko? Organy podatkowe z pewnością będą przywoływać...
Faktoring, czyli jak dbać o płynność finansową firmy
Faktoring to jedna z najszybciej rozwijających się usług finansowych, które wspierają przedsiębiorstwa. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ przedsiębiorstwa - Mikro, MSP, ale też i...
Wspólnym wysiłkiem do celu
Koncepcja Management by Objectives (MBO) została stworzona przez Petera F. Druckera ponad 40 lat temu. Główna myśl całej koncepcji opiera się na twierdzeniu, by...
Jak założyć biznes w Internecie?
Internet jest wspaniałym instrumentem do prowadzenia różnego rodzaju działalności gospodarczej. Jego zalety znane są nie od dziś. Możliwość dotarcia do nieograniczonej liczby odbiorców z...
Masz pomysł na biznes? Naucz się go sprzedawać!
Dobry pomysł może być początkiem pełnej sukcesów przygody z biznesem. Oczywiście, jeśli uda się go zrealizować. Istnieje wiele istotnych elementów, o których należy pamiętać...
Korzyści ze stosowania systemu CMS
Zastosowanie systemu CMS w tworzeniu serwisu internetowego może przynieść firmie znaczne oszczędności. System CMS (z angielskiego Content Management System) to jedna z form zarządzania...