Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę po każdym module. Ogółem w zeszłym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 4000 przedsiębiorców.

Uczestnicy oceniali zarówno prowadzących, jak i program szkoleń, które miały umożliwić nabycie wiedzy teoretycznej i pozwolić na wdrożenie praktycznych rozwiązań w prowadzonym biznesie. Przyznane oceny mieściły się w granicach 4,3 – 5 w skali, od 1 do 5.

– Cieszymy się, że uczestnicy programu doceniają wysoką jakość prowadzonych szkoleń i ich wartość merytoryczną. Dzięki różnorodnym modułom nasi profesjonalni klienci mają możliwość wprowadzenia w swoich przedsiębiorstwach innowacyjnych rozwiązań biznesowych, które pomogą im w konkurowaniu na rynku – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych “Idealny Biznes” w 2010 roku przyciągnął ponad 4000 osób, w tym 1600 osób z sektora handlu detalicznego oraz 2533 osoby z sektora HoReCa, które zdobywały wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu w sumie podczas 242 szkoleń.

Spośród szkoleń dla sektora HoReCa największą popularnością cieszyły się moduły:

  • ,,Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu”
  • ,,Profesjonalny serwis kelnerski”
  • ,,Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej”

 

– Klienci z branży HoReCa, którzy mają już odpowiednie przygotowanie, w zakresie jakości serwowanego jedzenia, pragną się wciąż doskonalić. Ze względu na potrzeby swoich klientów zwracają coraz większą uwagę na elementy dekoracyjne i na profesjonalne przygotowanie obsługi. Chętnie też pozyskują środki unijne na rozwój swoich przedsiębiorstw – wyjaśnia popularność modułów Maurice Beurskens, Menadżer Grupy Klientów HoReCa.

 

Z kolei klienci z sektora detalicznego najchętniej brali udział w modułach:

 

  • ,,Wpływ na zachowanie przez Merchandising”
  • ,,Asortyment w sklepie, polityka cen”
  • ,,Obsługa klienta”

 

– Nasi profesjonalni klienci wiedzą, że dobra aranżacja i odpowiednie rozplanowanie powierzchni sklepowej mają znaczący wpływ na wyniki biznesowe. Te dwa elementy, plus umiejętność odpowiedniego doboru produktów i nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientem to gwarancja sukcesu na rynku – mówi Artur Wójcik, Menadżer Grupy Klientów Trader.

 

MAKRO Cash & Carry sukcesywnie wprowadza nowe moduły szkoleń. W lutym powiększy się oferta kursów dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych – zostanie wzbogacona o moduł ,,System HACCP w handlu detalicznym”

 

Więcej informacji o szkoleniach, a także terminy najbliższych spotkań, znajduje się na stronie

www.szkolenia.makro.pl

. Na stronie dostępny jest formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj