Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę po każdym module. Ogółem w zeszłym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 4000 przedsiębiorców.
Uczestnicy oceniali zarówno prowadzących, jak i program szkoleń, które miały umożliwić nabycie wiedzy teoretycznej i pozwolić na wdrożenie praktycznych rozwiązań w prowadzonym biznesie. Przyznane oceny mieściły się w granicach 4,3 – 5 w skali, od 1 do 5.
– Cieszymy się, że uczestnicy programu doceniają wysoką jakość prowadzonych szkoleń i ich wartość merytoryczną. Dzięki różnorodnym modułom nasi profesjonalni klienci mają możliwość wprowadzenia w swoich przedsiębiorstwach innowacyjnych rozwiązań biznesowych, które pomogą im w konkurowaniu na rynku – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.
Ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych “Idealny Biznes” w 2010 roku przyciągnął ponad 4000 osób, w tym 1600 osób z sektora handlu detalicznego oraz 2533 osoby z sektora HoReCa, które zdobywały wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu w sumie podczas 242 szkoleń.
Spośród szkoleń dla sektora HoReCa największą popularnością cieszyły się moduły:
- ,,Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu”
- ,,Profesjonalny serwis kelnerski”
- ,,Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej”
– Klienci z branży HoReCa, którzy mają już odpowiednie przygotowanie, w zakresie jakości serwowanego jedzenia, pragną się wciąż doskonalić. Ze względu na potrzeby swoich klientów zwracają coraz większą uwagę na elementy dekoracyjne i na profesjonalne przygotowanie obsługi. Chętnie też pozyskują środki unijne na rozwój swoich przedsiębiorstw – wyjaśnia popularność modułów Maurice Beurskens, Menadżer Grupy Klientów HoReCa.
Z kolei klienci z sektora detalicznego najchętniej brali udział w modułach:
- ,,Wpływ na zachowanie przez Merchandising”
- ,,Asortyment w sklepie, polityka cen”
- ,,Obsługa klienta”
– Nasi profesjonalni klienci wiedzą, że dobra aranżacja i odpowiednie rozplanowanie powierzchni sklepowej mają znaczący wpływ na wyniki biznesowe. Te dwa elementy, plus umiejętność odpowiedniego doboru produktów i nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientem to gwarancja sukcesu na rynku – mówi Artur Wójcik, Menadżer Grupy Klientów Trader.
MAKRO Cash & Carry sukcesywnie wprowadza nowe moduły szkoleń. W lutym powiększy się oferta kursów dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych – zostanie wzbogacona o moduł ,,System HACCP w handlu detalicznym”
Więcej informacji o szkoleniach, a także terminy najbliższych spotkań, znajduje się na stronie
. Na stronie dostępny jest formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.