29 listopada br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Słupsku kolejny MAKRO Punkt, dedykowany głównie klientom z sektora handlu detalicznego.
Nowy oddział – filia hali w Koszalinie – pozwoli właścicielom sklepów z województwa pomorskiego jeszcze lepiej zaopatrywać się w produkty potrzebne do prowadzenia biznesu.
29 listopada br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło trzecią w Polsce halę małego formatu – rozwiązanie skierowane głównie do sektora handlu detalicznego. Jest to działanie zgodne z misją firmy, aby być jak najbliżej swoich profesjonalnych klientów. MAKRO Punkt w Słupsku jest filią hali MAKRO działającej w Koszalinie.
Oferta artykułów dostępnych w MAKRO Punkcie została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawową gamę produktów stanowią artykuły spożywcze takie, jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał i tłuszcze. Dodatkowo w MAKRO Punkcie w Słupsku asortyment został rozszerzony o 110 artykułów dla gastronomii. W hali będzie dostępnych około 4300 pozycji i w przeciwieństwie do dużej hali nie będzie tam stoiska rybnego i mięsnego. Powierzchnia MAKRO Punktu wynosi 1500 m2. W hali zadbano o ustawienie i rodzaj regałów tak, by zapewnić Klientom maksymalna wygodę dokonywania zakupów.
Otwarcie MAKRO Punktu w Słupsku jest kolejnym krokiem MAKRO w celu konsekwentnego wspierania przedsiębiorców. Jako solidny partner w biznesie oferujemy o wiele więcej niż tylko szeroki asortyment produktów, po to, aby we wszystkich działaniach uwzględnić potrzeby naszych profesjonalnych klientów. Tylko w tym roku w ogólnopolskim projekcie bezpłatnych szkoleń „Idealny Biznes” przeszkolono ponad 2, 5 tysiąca osób, w tym 1150 osób z sektora handlu detalicznego oraz 1456 osób z sektora HoReCa. Prowadzimy również program ,,Tu mieszkam, tu kupuję”, mający na celu wspieranie lokalnego, niezależnego handlu – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.
Pierwsza hala małego formatu została otwarta w październiku 2009 w Tarnowie. 18 maja 2010 rozpoczął działalność drugi MAKRO Punkt w Lesznie, który jest filią hali MAKRO w Poznaniu.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .
MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)