W największych miastach Polski pojawi się wyjątkowa multimedialna choinka. Będzie na niej można wyświetlić życzenia dla najbliższych, a także zobaczyć film animowany. Do jej obejrzenia dorosłych i najmłodszych widzów zaprasza PGE.
Na oglądających choinkę, która w szczególny sposób wtopi się w przedświąteczny krajobraz miast, czekają wyjątkowe atrakcje.
Drzewko zostanie zbudowane z przestrzennych, białych sześcianów, które posłużą jako ekran o wysokości ponad siedmiu metrów. Na ekranie wyświetlany będzie czterominutowy świąteczny film animowany wpisany w koncepcję nowej kampanii reklamowej PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Na choince zamieszczona zostanie również specjalna dioda, pozwalająca na wyświetlanie życzeń od mieszkańców. W okolicy każdej z choinek pojawią się hostessy, które na tabletach, przy pomocy specjalnej aplikacji, zapiszą życzenia, które pojawią się na choince podczas wieczornych pokazów.
Start pokazów przewidziany jest na godzinę 16:15. Powtarzane one będą w cyklach dziesięciominutowych do godziny 22:00.
Choinka pojawi się w ośmiu miastach, w każdym z nich przez dwa dni. Można ją będzie zobaczyć w: Warszawie, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Toruniu.
06-07.12.2014 – Gdańsk, Galeria Przymorze
06-07.12.2014 – Szczecin, Galeria Ster
09-10.12.2014 – Wrocław, Centrum Handlowe Bielany
09-10.12.2014 – Toruń, Centrum Handlowe Atrium Copernicus
12-13.12.2014 – Poznań, Galeria Malta
12-13.12.2014 – Katowice, Centrum Handlowe M1 Czeladź
20-21.12.2014 – Warszawa, Centrum Handlowe Janki
20-21.12.2014 – Kraków, Centrum Handlowe Zakopianka / Futura Park
Agnieszka Szczekala
Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Tel: 665 850 741
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.