Zakończyła się akcja promująca rodzinnego Opla Meriva. Za działania prowadzone na terenach 8 ogrodów zoologicznych w największych miastach Polski odpowiadała agencja ARBOmedia. Celem kampanii była promocja wizerunku rodzinnego auta oraz wyjście z ofertą wprost do klientów. Na terenach ogrodów zoologicznych w całym kraju przygotowano ekspozycje, na które złożyły się obrandowane samochody z nowej linii Opla, flagi z logotypami, chwieje oraz animatorzy w strojach „słonika”, którzy
Zakończyła się akcja promująca rodzinnego Opla Meriva. Za działania prowadzone na terenach 8 ogrodów zoologicznych w największych miastach Polski odpowiadała agencja ARBOmedia.
Celem kampanii była promocja wizerunku rodzinnego auta oraz wyjście z ofertą wprost do klientów. Na terenach ogrodów zoologicznych w całym kraju przygotowano ekspozycje, na które złożyły się obrandowane samochody z nowej linii Opla, flagi z logotypami, chwieje oraz animatorzy w strojach „słonika”, którzy zachęcali do wspólnej fotografii i częstowali najmłodszych przechodniów słodyczami. Pamiątkowe zdjęcia drukowane były bezpośrednio w miejscu akcji co stanowiło, obok map zoo w kształcie samochodu, materiał promocyjny chętnie zabierany przez odbiorców do domu.
Punkty obsługiwane były przez pracowników lokalnych dealerów Opla, którzy prócz udzielania informacji na temat samochodu, przy pomocy specjalnych formularzy zgromadzili kontakty do klientów zainteresowanych ofertą Opla.
Działania trwały przez miesiąc i zostały zrealizowane na zlecenie domu mediowego Carat Polska.
JK
Zobacz także:
– Nowa Mazda 2 debiut w Paryżu
– Mazda MX-5 2012 czerpie z konceptu Nagara
,21,5228,1283508219