W przeprowadzonym przez Polską Izbę Motoryzacji plebiscycie, w którym wybierany jest najlepszy motoryzacyjny obiekt w Polsce, salon Volkswagena firmy Bednarek w Łodzi uzyskał najwyższą ocenę oraz tytuł „Auto Salon 2010”.  W plebiscycie klasyfikowano obiekty powstałe w okresie od stycznia do grudnia 2010 w sieci autoryzowanych dealerów. Kryterium oceny stanowiły koncepcja architektoniczna, wyposażenie oraz rozwiązania technologiczne. W jury znajdowali się: architekt, technolog i przedstawiciel Polskiej Izby Motoryzacji.

W przeprowadzonym przez Polską Izbę Motoryzacji plebiscycie, w którym wybierany jest najlepszy motoryzacyjny obiekt w Polsce, salon Volkswagena firmy Bednarek w Łodzi uzyskał najwyższą ocenę oraz tytuł „Auto Salon 2010”.

W plebiscycie klasyfikowano obiekty powstałe w okresie od stycznia do grudnia 2010 w sieci autoryzowanych dealerów. Kryterium oceny stanowiły koncepcja architektoniczna, wyposażenie oraz rozwiązania technologiczne. W jury znajdowali się: architekt, technolog i przedstawiciel Polskiej Izby Motoryzacji.

Salon Volkswagena Bednarek w Łodzi rozpoczął działalność we wrześniu 2010. Zbudowany został zgodnie z nową, modułową koncepcją architektoniczną salonów Volkswagena. Całkowita powierzchnia salonu i serwisu wynosi 4.600 m2 z czego na część ekspozycyjną samochodów osobowych przeznaczono 600 m2 oraz 230 m2 na samochody użytkowe. Umożliwia to prezentację 25 modeli. Obiekt usytuowano na działce o powierzchni 14.500 m2. W salonie i serwisie pracuje w sumie 54 pracowników.

Volkswagen aspiruje do miana najbardziej innowacyjnej marki wśród producentów wolumenowych. Realizacja tego planu dotyczy nie tylko zaawansowania technicznego samochodów, ale również uwzględnia architekturę salonów. Modułowa koncepcja architektoniczna salonów Volkswagena to coś zdecydowanie więcej niż klasyczny projekt architektoniczny. Biorąc pod uwagę szeroki zakres potrzeb, oferuje wiele kombinacji indywidualnych rozwiązań aranżacyjnych, odpowiednio do wielkości gruntu. Pozwala także na dowolne rozmieszczenie wybranych paneli wewnątrz, zapewnia dużą elastyczność i możliwość nowej aranżacji salonu w przypadku zmiany sytuacji rynkowej lub dużych akcji marketingowych.

Nowe salony wyróżnia biała rama budynku, okalającą szklaną fasadę. Ich forma jest przejrzysta i prosta, taka jak image marki. Całość zapewnia identyfikację nawet z dużej odległości i w łatwy sposób odróżnia salon Volkswagena od konkurencji. Wnętrze dzięki modułowej budowie, zapewnia więcej miejsca na ekspozycję samochodów, ponadto powierzchnia wystawowa, punkty przyjęcia do serwisu oraz sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów są ze sobą lepiej powiązane.

Rok temu nagrodę za najlepszy obiekt motoryzacyjny otrzymał także salon Volkswagena – Carsed w Siedlcach, który był pierwszym obiektem w Polsce zbudowanym zgodnie z modułową koncepcją architektoniczną.

VW
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj