Sieć elektromarketów Avans została nagrodzona Laurem Konsumenta 2013. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest produktom i markom wytypowanym i pozytywnie ocenionym przez samych konsumentów.
Avans zdobył Grand Prix 2013, czyli wyróżnienie specjalne dla marek, które odniosły sukces w trzech kolejnych edycjach plebiscytu.
Sieć Avans od lat zdobywa uznanie wśród konsumentów oferując nowe technologie wysokiej jakości oraz produkty najlepszych marek w niskich cenach. Ponad 250 elektromarketów własnych na terenie całego kraju, sklep internetowy www.avans.pl oraz punkty odbioru osobistego w największych miastach Polski sprawiają, że klienci w poszukiwaniu produktów RTV i AGD chętnie wybierają ofertę sieci. Potwierdzają to zarówno przeprowadzane przez sieć badania, jak i niezależne zestawienia oraz plebiscyty. W tym roku sieć Avans zdobyła prestiżowe na polskim rynku godło przyznawane przez samych Klientów – Laur Konsumenta Grand Prix 2013. Jest to wyróżnienie specjalne, przyznawane markom odnoszącym sukces w kolejnych trzech edycjach plebiscytu.
?Laur Konsumenta to szczególne wyróżnienie – mówi Arkadiusz Tomala, Wiceprezes Avans Sp. z o.o. – Zasadniczym elementem realizowanej przez nas strategii jest kompleksowe dopasowanie naszych sklepów oraz naszej oferty do potrzeb konsumentów, dlatego wysoka ocena, jaką przyznali nam adresaci naszych działań, cieszy szczególnie. Każdego dnia dbamy nie tylko o promocje i niskie ceny oferowanych produktów, mocną stroną sieci Avans są również dobra aranżacja sklepów, estetyczny wystrój placówek, przemyślana ekspozycja oraz wysoko wykwalifikowany personel zawsze gotowy, by rozwiązać dany problem i zaoferować niezbędną pomoc. Niedawno przeprowadziliśmy badania rynkowe, których wyniki przyjęliśmy z satysfakcją, albowiem potwierdziły one werdykt konsumentów, że Avans to znana na rynku i ceniona przez klientów marka z segmentu Multimedia/RTV/AGD. Zatem są powody do radości i jednocześnie duża motywacja do dalszego rozwoju – mówi Arkadiusz Tomala, Wiceprezes Avans Sp. z o.o.
Z każdym rokiem sieć Avans konsekwentnie realizuje przyjęty plan ekspansji w Polsce i sukcesywnie otwiera kolejne placówki. Do końca 2013 roku planuje uruchomić 30 nowych elektromarketów na terenie całego kraju.
Nie ukrywam, że nasze działania skupiamy na osiągnięciu pozycji lidera w branży elektromarketów. Jest to dla nas priorytet. – mówi Sławomir Tomala, Prezes Avans Sp. z o.o. – Naturalnie, mamy duże ambicje, jednak nie stawiamy nowych placówek za wszelką cenę. Przede wszystkim ważna jest dla nas jakość, stąd też każde otwarcie sklepu Avans poprzedzamy indywidualną i kompleksową analizą danej lokalizacji, sprawdzając czy spełnia wyznaczone standardy, przyjęte przez nas kryteria rentowności oraz potrzeby naszych klientów. Decydujemy się na różnego typu obiekty – również wolnostojące czy retail-parki – świadomie nie ograniczając się wyłącznie do galerii handlowych. Cały czas monitorujemy sytuację na rynku i na bieżąco reagujemy na pojawiające się możliwości, dzięki czemu osiągamy i utrzymujemy wysokie i stabilne tempo rozwoju – dodaje Sławomir Tomala.
Od początku roku 2013 sieć realizuje plan dynamicznej ekspansji w miastach, w których marka nie była dotychczas obecna. Konsekwentna realizacja założonej koncepcji biznesowej połączona z inwestycjami w rozwój i promocję brandu zapewnia sieci Avans wysokie miejsce w ogólnopolskim rankingu sprzedawców RTV i AGD.
AVANS
więcej informacji – PRESS BOX