SATURN rozpoczyna aktywną komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. Sieć będzie obecna na portalach Facebook.com i Google+, a także na dedykowanym kanale w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami.
Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok SATURNA w ramach rozwoju swojej strategii online po uruchomieniu cieszącego się dużą popularnością sklepu internetowego www.saturn.pl. Przez obecność w sieci marka w jeszcze większym zakresie będzie wykorzystywać swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów. Nowe kanały komunikacji pozwolą także budować pozytywne i długofalowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z potencjalnymi klientami.
„W 2012 roku z sukcesem wystartowaliśmy ze sklepem www.saturn.pl, dzięki czemu jeszcze lepiej wykorzystujemy potencjał marki i umacniamy naszą pozycję na rynku. Sklep internetowy bardzo szybko zdobył popularność i cieszy się dużym zaufaniem kupujących. Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami.” – powiedział Marcin Rosati, Członek Zarządu Media Saturn Holding.
Obecność w mediach społecznościowych pozwoli także promować ofertę SATURNA i docierać z nią bezpośrednio do kupujących. Wśród planowanych aktywności, oprócz informowania o bieżącej ofercie sklepów, znajdą się także promocje, konkursy i akcje specjalne. Cześć działań komunikacyjnych online skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach SATURN.
Oficjalne profile marki SATURN w Polsce są dostępne pod adresami:
Facebook: http://Facebook.com/SaturnPolska
Google +: https://plus.google.com/u/1/114452849645563852503
Youtube: http://www.youtube.com/user/saturnpolskacom
SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje 240 marketami w 10 krajach, z czego 18 zlokalizowanych jest w Polsce. Sklepy SATURN oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC i ISY.
Saturn
www.saturn.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )