Model wyposażono też w liczne nowoczesne rozwiązania, m.in. funkcję Start-Stop (zatrzymującą silnik w czasie postoju, np. na światłach), funkcję odzyskiwania energii (zwiększającą efektywność wykorzystania energii wytwarzanej przez alternator podczas hamowania silnikiem), funkcję podpowiedzi zmiany biegów (informacja wyświetlana na wyświetlaczu Maxi DOT). Serce Fabii GreenLine II – silnik ukryty pod maską – może pochwalić się wyjątkowo małym zużyciem paliwa. Przykładowo

Dwa lata po wprowadzeniu na rynek Fabii GreenLine Škoda Auto oferuje kolejną generację tego proekologicznego modelu. Škoda Fabia GreenLine II pojawia się z nowym silnikiem 1,2 TDI CR DPF/75 KM, w którym zastosowano układ bezpośredniego wtrysku paliwa common rail.

Model wyposażono też w liczne nowoczesne rozwiązania, m.in. funkcję Start-Stop (zatrzymującą silnik w czasie postoju, np. na światłach), funkcję odzyskiwania energii (zwiększającą efektywność wykorzystania energii wytwarzanej przez alternator podczas hamowania silnikiem), funkcję podpowiedzi zmiany biegów (informacja wyświetlana na wyświetlaczu Maxi DOT). Serce Fabii GreenLine II – silnik ukryty pod maską – może pochwalić się wyjątkowo małym zużyciem paliwa. Przykładowo dla wersji Combi jednostka zadowala się jedynie 3,4 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 89 g CO2/km.

Fabia GreenLine II generacji, oprócz nowoczesnych rozwiązań zapewniających jej bardzo dobre właściwości jezdne, ma także wyrazistą stylistykę. Wyposażenie modelu drugiej generacji bazuje na wersji Style. Wygląd zewnętrzny w porównaniu z poprzednią wersją cechuje obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie i obręcze kół ze stopów lekkich „ANTARES”. Wewnątrz modelu zastosowano czarno-szarą tapicerkę „DOMINO”.

Produkcja modelu w wersji nadwozia kombi ruszy już pod koniec lipca 2010, a start produkcji wersji hatchback planowany jest na początek listopada 2010.

Tekst i zdjęcie – Skoda

Zobacz także:

Zmiany w Hella Polska

i-MIEV testowany w Danii

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj