Garbus jest jednym z trzech najpopularniejszych samochodów, jakie kiedykolwiek powstały, sprzedano już 22,5 mln egzemplarzy. To legenda z najbardziej znanym motoryzacyjnym designem na całej kuli ziemskiej. Dziś do sprzedaży trafiła w Polsce trzecia generacja, zaprojektowana całkowicie od nowa. Jest ona bardziej zuchwała, bardziej sportowa i męska niż kiedykolwiek wcześniej. Beetle budzi emocje, zapewnia dynamikę, jest przestronny i nie boi się dalekich podróży.
Garbus jest jednym z trzech najpopularniejszych samochodów, jakie kiedykolwiek powstały, sprzedano już 22,5 mln egzemplarzy. To legenda z najbardziej znanym motoryzacyjnym designem na całej kuli ziemskiej. Dziś do sprzedaży trafiła w Polsce trzecia generacja, zaprojektowana całkowicie od nowa. Jest ona bardziej zuchwała, bardziej sportowa i męska niż kiedykolwiek wcześniej. Beetle budzi emocje, zapewnia dynamikę, jest przestronny i nie boi się dalekich podróży. Cena wyjściowa to 68.990 zł. To o 2.000 zł mniej od jego poprzednika z porównywalnym silnikiem.
Nowy model, dostępny w wersjach Beetle, Design i Sport, jest teraz lepszy pod każdym względem: oferuje więcej miejsca, więcej komfortu, doskonałą ergonomię i wnętrze, które swoją wysoką jakością wykracza poza granice tej klasy samochodów. Pod względem optycznym przypomina on z jednej strony pierwsze Garbusy, z drugiej strony jest na wskroś nowoczesny. Beetle przenosi wizualną koncepcję Garbusa w nasze czasy.
Początkowo Beetle będzie oferowany z dwoma mocnymi i efektywnymi silnikami. Nowoczesna benzynowa jednostka 1.2 TSI o mocy 105 KM, montowana w podstawowej wersji, pozwala rozpędzić samochód do 180 km/h i zużywa tylko 5,9 l/100 km paliwa. Najbogatsza wersja Beetle Sport wyposażona jest w silnik 2.0 TSI o mocy 200 KM oraz skrzynię DSG. Beetle Sport rozpędza się do to 223 km/h, przyspiesza do 100 km/h w 7,5 sekundy i jak na tę klasę mocy zużywa wyjątkowo mało paliwa – 7,7 l/100 km. Sukcesywnie oferowane będą kolejne silniki – benzynowy TSI o mocy 160 KM oraz dwa wysokoprężne z turbodoładowaniem TDI o mocy 105 KM i 140 KM, a także wersje z BlueMotion Technology i DSG.
Volkswagen