W tym roku Renault Koleos przejdzie istotną odnowę. Zasadnicze zmiany dotyczą wyglądu zewnętrznego i wystroju wnętrza, a także silników wysokoprężnych. W widoku przednim dwie części wlotu powietrza rozmieszczone w poprzedniej wersji po obu stronach logo Renault zostały zastąpione chromowanym grillem. Nowe są reflektory i zewnętrzne lusterka wsteczne z wbudowanymi diodowymi kierunkowskazami. W palecie kolorów pojawił się też dodatkowy odcień nadwozia Pomarańczowy Erable.
W tym roku Renault Koleos przejdzie istotną odnowę. Zasadnicze zmiany dotyczą wyglądu zewnętrznego i wystroju wnętrza, a także silników wysokoprężnych.
W widoku przednim dwie części wlotu powietrza rozmieszczone w poprzedniej wersji po obu stronach logo Renault zostały zastąpione chromowanym grillem. Nowe są reflektory i zewnętrzne lusterka wsteczne z wbudowanymi diodowymi kierunkowskazami. W palecie kolorów pojawił się też dodatkowy odcień nadwozia Pomarańczowy Erable.
W kabinie odnaleźć można odświeżone rodzaje tapicerki i elementów wystroju wnętrza. Zmianie uległa też tablica rozdzielcza i jej podświetlenie, a zespół zegarów i wskaźników ma bardziej nowoczesną formę.
Na polskim rynku nowy Koleos będzie oferowany z silnikami wysokoprężnymi o mocy 150 KM (również z automatyczną skrzynią biegów) i 175 KM. W najmocniejszym silniku Diesla dCi 175 KM z napędem 4×4 emisję CO2 zmniejszono do 166 g/km.
Francuski crossover oferowany jest obecnie w 40 państwach na pięciu kontynentach, a jego produkcją zajmują się zakłady Renault Samsung Motors w Korei Południowej.
Marcin Skrzyński
Moto Target