Porsche zaprezentowało nową wersję wyścigowego modelu 911 GT3 RSR. Cechą charakterystyczną nowego Porsche jest przedni pas, który otrzymał nowe elementy aerodynamiczne. Z tyłu umieszczono duży spoiler, poprawiający trakcję przy większych prędkościach oraz światła z diodami LED zapożyczone z drogowej „dziewięćsetjedenastki”. Wiele modyfikacji wprowadzono w zawieszeniu pojazdu. Samochód jest teraz łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej trzyma się nawierzchni. Układ
Porsche zaprezentowało nową wersję wyścigowego modelu 911 GT3 RSR.
Cechą charakterystyczną nowego Porsche jest przedni pas, który otrzymał nowe elementy aerodynamiczne. Z tyłu umieszczono duży spoiler, poprawiający trakcję przy większych prędkościach oraz światła z diodami LED zapożyczone z drogowej „dziewięćsetjedenastki”.
Wiele modyfikacji wprowadzono w zawieszeniu pojazdu. Samochód jest teraz łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej trzyma się nawierzchni. Układ zawieszenia można również dostosować do charakterystyki toru dzięki wszechstronnej regulacji prześwitu i twardości.
Inżynierowie niemieckiej firmy dokonali też zmian pod maską silnika. Pracuje tu 6-cylindrowa jednostka o pojemności 4 litrów i mocy zwiększonej o 5 KM do 455 KM (przy 7 800 obr./min.). Nowością jest bardziej wydajny układ wydechowy i zmodyfikowana obudowa wlotu powietrza.
Najnowsze Porsche 911 GT3 RSR to wydatek 410 000 Euro plus VAT. Wszystkie modyfikacje wyróżniające auto z rocznika 2011 mogą też zostać wprowadzone w modelu 2010.
Marcin Skrzyński
Moto Target
Zobacz także:
– Nowe sportowe BMW z napędem Hybrydowym
– Nowe Maserati GranTurismo MC Stradale