Kolekcje płytek Grupy Paradyż to nie tylko światowe trendy, piękny design i najwyższa jakość, ale także źródło dekoratorskich inspiracji oraz atrakcyjnych nagród.

Osoby, które  wykorzystały produkty firmy do aranżacji swoich wnętrz, mogły wziąć udział w konkursie „Wzbogać swoją kolekcję o nagrodę”. Do wygrania był sportowy samochód Alfa Romeo Giulietta, zestawy szwajcarskich zegarków Tissot, karty przedpłacone o wartości 1000 zł oraz nagrody specjalne – porady architektów Grupy Paradyż oraz grafiki drukowane na szkle.

Docenieni za kreatywność

W konkursie mógł wziąć udział każdy, kto kupił płytki marki Paradyż lub My Way Paradyż Group za minimum 1000 zł, a następnie rozwiązał zadanie konkursowe. Jury pod kierunkiem Małgorzaty Tomczyk – redaktor naczelnej magazynu „Dobre Wnętrze” wybrało laureatów spośród ponad 1300 nadesłanych zgłoszeń.

Grupa Paradyż wręcza nagrody
Laureat nagrody głównej, zanim odebrał klucze do swojego nowego auta, zwiedził w ostatni piątek listopada br. pracownię głównego technologa w zakładzie produkcyjnym Grupy Paradyż w Opocznie. Na co dzień to miejsce nie jest dostępne dla klientów, a to właśnie tam powstają prototypy dekoracji nowych kolekcji firmy. Podczas tej wizyty zwycięzca poznał m.in. proces powstawania ozdobnych płytek i możliwości technologii druku na szkle. Zobaczył również najciekawsze, limitowane kolekcje płytek okolicznościowych, jakie powstały w firmie. Laureata zaproszono także do Multimedialnego Studia Projektowego 3D w salonie firmowym zlokalizowanym w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie dzięki najnowszej technologii realizowane są wnętrzarskie marzenia klientów. Tutaj też otrzymał klucze do samochodu Alfa Romeo Giulietta z rąk Łukasza Szymańskiego – Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu.

Wiadomość o zwycięstwie przyjąłem z lekkim niedowierzaniem. Zaraz potem poczułem ogromną radość i szczęście. Ciężko to opisać słowami, bo takie rzeczy nie zdarzają się na co dzień – mówi zwycięzca nagrody głównej. Od tej chwili płytki Grupy Paradyż już zawsze będą kojarzyć się mi z początkiem czegoś nowego, ponieważ kupiłem je do nowego mieszkania, a teraz jestem posiadaczem nowego auta. Wszystko jest teraz dla mnie nowe, zaskakujące i pełne nadziei na przyszłość – dodaje.

Szczegółowa lista zwycięzców w konkursie jest dostępna na stronie www.kolekcjapiekna.pl .

Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .


 



Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj