Inspiracją jest Red Bull, który promuje swój napój energetyczny w dużej mierze poprzez udział w wyścigach Formuły 1.
Idealna wiadomość na 1 kwietnia, ale od prima aprilis minęło już trochę czasu, a w prasie pojawiają się informacje jakby z tego dnia. „Magazyn Sportowy” (piątkowy dodatek do „Przeglądu Sportowego”) przynosi nam takie rewelacyjne wiadomości. Firma FoodCare sponsoruje od niedawna Roberta Kubicę. Polski kierowca w paddocku przechadza się właśnie z napojem
Inspiracją jest Red Bull, który promuje swój napój energetyczny w dużej mierze poprzez udział w wyścigach Formuły 1.
Idealna wiadomość na 1 kwietnia, ale od prima aprilis minęło już trochę czasu, a w prasie pojawiają się informacje jakby z tego dnia.
„Magazyn Sportowy” (piątkowy dodatek do „Przeglądu Sportowego”) przynosi nam takie rewelacyjne wiadomości.
Firma FoodCare sponsoruje od niedawna Roberta Kubicę. Polski kierowca w paddocku przechadza się właśnie z napojem energetycznym tego producenta. Prezes FoodCare Wiesław Włodarski zapowiedział wejście na rynki w ośmiu nowych państwach.
Jeśli ekspansja się powiedzie, to nie wykluczone, że będziemy mieli pierwszy polski team w tej najbardziej prestiżowej serii wyścigowej – czytamy w „Magazynie”. – To najlepszy sposób, aby promować napój energetyczny – mówi Włodarski.
Zobacz także:
– Przyszłość Pietrowa w jego rękach
– Alonso udzielił się triumf piłkarzy. Wygramy