Peugeot wprowadził do sprzedaży w Chinach nowy model 308, który jest kolejnym krokiem w ofensywie marki na najważniejszym rynku samochodowym na świecie. Samochód produkowany w kooperacji z partnerem Peugeot – firmą Dongfeng Motor Corporation – jest już trzecim autem w chińskiej gamie koncernu, obejmującej modele 307 i 408.
Peugeot wprowadził do sprzedaży w Chinach nowy model 308, który jest kolejnym krokiem w ofensywie marki na najważniejszym rynku samochodowym na świecie.
Samochód produkowany w kooperacji z partnerem Peugeot – firmą Dongfeng Motor Corporation – jest już trzecim autem w chińskiej gamie koncernu, obejmującej modele 307 i 408.
Peugeot 308 Sedan oferowany będzie z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru: 1,6-litrową jednostką o mocy 106 KM i maksymalnym momencie obrotowym 142 Nm oraz 2-litrowym motorem rozwijającym 147 KM i 200 Nm momentu obrotowego. Przeniesienie napędu będzie realizowane za pośrednictwem przekładni manualnej lub automatycznej.
Peugeot zamierza sprzedać 60 000 modeli 308 Sedan rocznie, a łącznie z modelami 307 i 408 Sedan wolumen sprzedaży powinien osiągnąć 150 000 sztuk w 2012 roku.
Moto Target