Budynek głównej fabryki ŠKODY w Mladá Boleslav, jak również fabryki ŠKODY w miejscowościach Vrchlabí i Kvasiniy, zostały ozdobione nowym logo marki. W ciągu jednego dnia, wszędzie tam, gdzie widniał stary symbol, zawisło nowe logo, zaprezentowane po raz pierwszy w Genewie. Nowe logo i nowy corporate design weszły w życie natychmiast po swoim debiucie na Międzynarodowych Targach Genewskich. Od teraz są one używane przez czeskiego producenta we wszystkich
Budynek głównej fabryki ŠKODY w Mladá Boleslav, jak również fabryki ŠKODY w miejscowościach Vrchlabí i Kvasiniy, zostały ozdobione nowym logo marki. W ciągu jednego dnia, wszędzie tam, gdzie widniał stary symbol, zawisło nowe logo, zaprezentowane po raz pierwszy w Genewie.
Nowe logo i nowy corporate design weszły w życie natychmiast po swoim debiucie na Międzynarodowych Targach Genewskich. Od teraz są one używane przez czeskiego producenta we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych środkach komunikacji.
Uskrzydlona strzała Škody zyskała bardziej przejrzysty wygląd i świeże kolory. Symbolizuje to optymizm, z jakim marka patrzy w przyszłość, planując do 2018 roku co najmniej podwoić swój obecny poziom sprzedaży.
„Nasz nowy wygląd jednoznacznie wyraża nową siłę marki”, podkreślił Prof. Dr h.c. Winfried Vahland, Prezes Zarządu Škoda Auto. „Škoda wyrusza w kierunku nowych horyzontów, rozważnie i krok po kroku będzie realizować swój cel.”
Dzięki odmłodzeniu niektórych elementów, Škoda zyskała jeszcze większą pewność siebie – prezentuje się jako marka z ambitnymi celami na przyszłość. Teraz uskrzydlona strzała jest jeszcze bardziej widoczna, ma nowy kolor i otacza ją chromowany, a nie czarny okrąg.
Źródło: Skoda