Po raz kolejny Mercedes-Benz został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2011” trójramienna gwiazda zajęła – podobnie jak przed rokiem – dwunaste miejsce. W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux rankingu trójramienna gwiazda została także uznana za najbardziej wartościową spośród marek europejskich.
Po raz kolejny Mercedes-Benz został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2011” trójramienna gwiazda zajęła – podobnie jak przed rokiem – dwunaste miejsce.
W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux rankingu trójramienna gwiazda została także uznana za najbardziej wartościową spośród marek europejskich. Jej wartość szacowana jest na 27,46 mld dolarów, co oznacza
9-procentowy wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 2009 roku.
Autorzy badania przypisują ten sukces niespotykanemu u konkurencji zadowoleniu klientów. Mercedes-Benz skuteczne reaguje na potrzeby rynku i oferuje nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu.
„Best Global Brands” to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.
Mercedes-Benz