W ciągu 12 miesięcy sklep internetowy mediaexpert.pl znacząco powiększył grono klientów. Zgodnie z najnowszymi danymi Megapanel PBI/Gemius, w lutym br. witrynę Media Expert odwiedziło 70% więcej unikalnych użytkowników w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 r.
W rekordowym miesiącu, produkty na mediaexpert.pl obejrzało 1,7 mln internautów.
„Wyniki badań potwierdzają efektywność przyjętej przez Media Expert strategii rozwoju biznesu w sieci oraz coraz większe zainteresowanie polskich konsumentów do kupowania przez Internet. Klienci cenią sobie różnorodność form dostawy, w tym również możliwość osobistego odebrania zakupionych produktów w dowolnym z naszych elektromarketów w całej Polsce.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. „Oczywiście prócz zapewnienia najniższych cen na rynku, zachęcamy do korzystania z naszego sklepu internetowego poprzez wyprzedaże i ciekawe akcje promocyjne. Nasi klienci wiedzą, że zakupy na mediaexpert.pl są łatwe i bezpieczne.” – dodaje Mystkowski.
Rzeczywiście, realizowane przez sieć Media Expert promocje mogą kusić klientów. Ceny bez promocji należą do najniższych na rynku, zatem dodatkowe akcje sprzedażowe pozwalają zakupić produkty po naprawdę okazyjnych cenach. „Ogromnym zainteresowaniem naszych klientów cieszą się nocne wyprzedaże, ale i inne akcje promocyjne, które co tydzień ogłaszane są na mediaexpert.pl” – mówi rzecznik Media Expert.
Przypomnijmy, że Media Expert dysponuje obecnie siecią 260 stacjonarnych elektromarketów w całej Polsce, w których można odebrać osobiście zakupione przez Internet produkty. Standardowo, dostawa realizowana jest również przez firmę kurierską – zwykle w ciągu 24 godzin od dodania produktu do wirtualnego koszyka.
Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie internetu realizowane metodą panelową. Stanowi standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników.
Linki:
http://www.mediaexpert.pl
https://www.gemius.pl/pl/badania_audience_informacje
Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Oferta sieci obejmuje najnowsze produkty: telewizory Smart, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a w wybranych elektromarketach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Media Expert jest liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach.
Media Expert jest jedną z największych marek branży RTV, AGD, multimedia w Polsce, powszechnie cenioną przez klientów, czego potwierdzeniem jest między innymi Grand Prix – Laur Konsumenta 2013. Prestiżowa nagroda została przyznana za wdrażanie najwyższych standardów w zakresie obsługi i indywidualnego podejścia do każdego klienta, atrakcyjności oferty i promocji, a także odpowiedzialności za środowisko naturalne.
Media Expert zapewnia transport i serwis, utylizację starego sprzętu, liczne promocje oraz realizację indywidualnych zamówień.
Media Expert przywiązuje szczególną uwagę do bezpieczeństwa zakupów i realizowanych transakcji. Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług ratalnych są renomowane i sprawdzone instytucje finansowe, m.in. Credit Agricole Bank Polska S.A., Alior Bank S.A. i Santander Consumer Bank S.A.
Media Expert to także szansa przedłużenia gwarancji, zapewniająca bezpieczeństwo i wygodę oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu od zmywarek, kuchenek, pralek poprzez telewizory i kina domowe po laptopy.
Dzięki e-sklepowi klienci z całej Polski mogą w pełni korzystać z oferty 24 godziny na dobę.
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert