Mazda MX-5, znana również jako Miata, jest najlepiej sprzedającym się dwuosobowym samochodem sportowym na świecie. W nieustającej walce o względy klientów, trzecia generacja modelu kusi kolejnym, limitowanym wcieleniem. Tym razem „na celowniku” znaleźli się nabywcy z Japonii, który mogą zamówić limitowaną wersję o nazwie Black Tuned. Samochód – zbudowany w oparciu o model ze sztywnym, składanym dachem – jest oferowany z 2-litrowym silnikiem benzynowym połączonym z 6-biegową przekładnią manualną. W opcji dostępna jest skrzynia automatyczna o tej samej liczbie przełożeń.
Mazda MX-5, znana również jako Miata, jest najlepiej sprzedającym się dwuosobowym samochodem sportowym na świecie. W nieustającej walce o względy klientów, trzecia generacja modelu kusi kolejnym, limitowanym wcieleniem.
Tym razem „na celowniku” znaleźli się nabywcy z Japonii, który mogą zamówić limitowaną wersję o nazwie Black Tuned. Samochód – zbudowany w oparciu o model ze sztywnym, składanym dachem – jest oferowany z 2-litrowym silnikiem benzynowym połączonym z 6-biegową przekładnią manualną. W opcji dostępna jest skrzynia automatyczna o tej samej liczbie przełożeń.
Mazda MX-5 Black Tuned wyróżnia się czarnymi akcentami kolorystycznymi nadwozia (dach i lusterka) oraz specjalnymi, 17-calowymi obręczami aluminiowymi Gun Metallic. Nabywcy mogą wybrać jeden z trzech dostępnych kolorów lakieru, z których dwa (Spirited Green Metallic i Velocity Red Mica) są zarezerwowane wyłącznie dla edycji limitowanej.
Wewnątrz znalazła się ekskluzywna, czarna tapicerka skórzana ozdobiona kontrastującymi przeszyciami. Deskę rozdzielczą ozdobiono z kolei wstawkami wykończonymi lakierem fortepianowym.
Moto Target