Marcin Rosati nominowany na Prezesa Zarządu (CEO) Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. w ramach umocnienia kompetencji Zarządu Media Saturn Holding Polska w świetle przyspieszenia transformacji sieci Media Saturn w lidera wielokanałowej sprzedaży elektroniki użytkowej w Polsce.
Pan Marcin Rosati został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu (CEO) Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. ze skutkiem natychmiastowym. Dotychczas pan Marcin Rosati, związany z Holdingiem od 8 lat, zajmował stanowisko CPO (Członek Zarządu odpowiedzialny za Zakupy). Wcześniej zajmował kluczowe stanowiska m.in. w Samsung Electronics Polska oraz Philips Polska. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Powierzenie sterów firmy panu Marcinowi Rosati wpisuje się w ostatnio ogłoszone przez Grupę Media Saturn przyspieszenie procesu przekształcenia Holdingu w lidera wielokanałowej sprzedaży elektroniki użytkowej w Europie, w tym także w Polsce. „Dajemy naszym Klientom możliwość komunikowania się z nami poprzez szereg mediów, tradycyjnych i cyfrowych, jak również oferujemy zróżnicowane możliwości dokonania u nas zakupów, nie ograniczając się tylko do sklepów stacjonarnych, ale także poprzez nasze sklepy internetowe, m-commerce, czy też call center. Chcemy być dostępni dla Klienta w każdej chwili, kiedy będzie potrzebował informacji na temat nowych technologii lub zdecyduje się na zakup interesującego go produktu. Oferujemy atrakcyjne ceny i unikalne oferty powiązanych z produktami usług oraz akcesoriów.” – powiedział Marcin Rosati.
Przy przychodach netto 21 mld euro i liczbie około 65.000 pracowników w roku budżetowym 2012/13, Grupa Media-Saturn, której większościowym udziałowcem jest METRO AG, działa w 17 krajach. Należące do niej sieci Media Markt i Saturn, zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Na sukces tych dwóch marek detalicznych, które obecnie prowadzą około 950 sklepów w 15 krajach, składa się wyjątkowy wybór markowych produktów w korzystnych cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest udziałowcem prowadzonego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za asortyment, ceny oferowanych produktów, personel i marketing. Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie od siebie stanowią konkurencyjne wobec siebie marki sprzedaży detalicznej. Obie marki detaliczne rozwijają na arenie międzynarodowej model sprzedaży wielokanałowej. Sklep internetowy redcoon, który działa w dziesięciu krajach europejskich jest od lipca 2011 r. częścią Grupy Media-Saturn, a rosyjski sklep internetowy 003.ru od lipca 2012 r. Więcej informacji o Grupie Media-Saturn dostępnych jest na stronie www.media-saturn.com
Media SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )