Hyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności. Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia. Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone
Hyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności.
Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia.
Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach – miejsca te, będą przez 3-tygodniowy okres trwania kampanii widocznie oznakowane plakatami promocyjnymi, zawierającymi hasło przewodnie „Stand Up, Take Action” przetłumaczone na odpowiednie języki.
Do akcji przyłączyli się także pracownicy oraz dealerzy Hyundai Motor Poland w całej Polsce, którzy zachęcać będą odwiedzających ich salony Klientów do zakupu specjalnie oznakowanej, białej bransoletki.
W salonach pojawią się także plakaty informujące o skali problemu światowego głodu oraz wynikającej z tego faktu umieralność ludzi.
Środki finansowe uzyskane ze sprzedaży bransoletek trafią do potrzebujących za pośrednictwem polskiego oddziału UNICEF.
Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem.
Hyundai Motor Company uczestniczy w kampanii nieprzerwanie od czterech lat, wypełniając tym samym swoje obowiązki wynikające z odpowiedzialności społecznej biznesu.
Hyundai
Zobacz także:
– Paryskie premiery Mitsubishi
,21,5581,1287567873