Grupa Paradyż zaprasza na wyjątkowy „Tydzień z architekturą”! W Poznaniu od 26 maja do 6 czerwca br. wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w inspirujących spotkaniach z architektami, wykładach poświęconych tematyce designu i architektury, warsztatach oraz debatach tematycznych, a także pokazach filmowych.
Czy architekturę można interpretować na swój indywidualny sposób? Co kryje się w zakątkach budynku, powstałego w 1948 roku? Jak zmieniła się architektura od czasów Charlesa i Raya Eamsów, czyli najbardziej wpływowego amerykańskiego duetu projektowego XX wieku? Czy w naszym kraju jest szansa na rozwój młodych architektów? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące architektury, jej historii oraz możliwości, będzie można poznać podczas „Tygodnia z architekturą” w Poznaniu. Partnerem wydarzenia jest producent płytek ceramicznych – Grupa Paradyż – który od lat aktywnie wspiera młodych i obiecujących projektantów, a także angażuje się w działania promujące szeroko pojęty design i sztukę użytkową.
Akcja „Tydzień z architekturą” ma na celu promocję dobrej architektury. Wydarzenie organizowane jest przez Poznański Oddział Stowarzyszenia Architektów Polskich w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Zarządu Głównego SARP. W ramach wydarzenia, w historycznej stolicy Wielkopolski, zaplanowane zostały aktywności zarówno dla osób dorosłych, jak i dzieci. Wśród nich między innymi oprowadzanie po Okrąglaku, Bramie Poznania ICHOT i Pixelu, spotkania ze znakomitymi architektami, pokazy filmów w kinie plenerowym, wystawa fotografii oraz kreatywne warsztaty dla najmłodszych.
Szczegółowe informacje oraz harmonogram na stronie http://poznan.sarp.org.pl/tydzien-z-architektura/ .
Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)