W tym roku, Grupa Paradyż po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Firma uruchomiła specjalne aukcje internetowe w serwisie Allegro, na które przekazała unikatowe płytki. Te wyjątkowe przedmioty można licytować do 22 stycznia br.
Grupa Paradyż zachęca do udziału w jednej z 25 specjalnych aukcji Allegro. Wśród wystawionych przez firmę przedmiotów znajduje się wyjątkowa, ręcznie zdobiona płytka ceramiczna z dwoma szklanymi serduszkami . Jedno z nich – pozłacane – stanowi podstawę dla drugiego – szklanego serca, będącego logotypem WOŚP. Ich ułożenie sprawia, że tworzą niezwykły, trójwymiarowy obraz, zamknięty w ozdobnej oprawie.
Firma przekazała na aukcje także 4 sztuki płytek z autografami i życzeniami od znanych Polaków: boksera Artura Szpilki , byłego koszykarza Cezarego Trybańskiego , zawodnika MMA Michała Materli oraz Damiana Janikowskiego , pierwszego medalisty olimpijskiego w zapasach. Na aukcjach licytować można również 20 sztuk okolicznościowych płytek wyprodukowanych przez Grupę Paradyż z okazji tegorocznego finału, z grafiką wozu ratunkowego oraz logotypem WOŚP.
10 podobnych płytek zlicytowano w minioną niedzielę w sztabach 8 miast w Polsce.
Fundusze zebrane w ramach XXII edycji Orkiestry zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz godnej opieki medycznej seniorów.
Zapraszamy do licytowania przedmiotów podarowanych przez Grupę Paradyż na rzecz WOŚP!
Fot. Grupa Paradyż – Cezary Trybański
Płytka 22. Finału WOŚP
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)