Golf to mocna dyscyplina w strategii marketingowej Mercedes-Benz, a turniej MercedesTrophy jest ukoronowaniem sportowych zmagań naszych Klientów na całym świecie. Polski finał rezegrano w dn. 30-31.07.2011 r. na polu Toya Golf & Country Club. W VII edycji turnieju wział udział żeglaz, golfista i miłośnik Mercedesa, Mateusz Kusznierewicz. Dla zawodników to przede wszystkim możliwość walki o najcenniejszą nagrodę, jaką jest udział w Światowym Finale Turnieju MercedesTrophy w Stuttgarcie.
Golf to mocna dyscyplina w strategii marketingowej Mercedes-Benz, a turniej MercedesTrophy jest ukoronowaniem sportowych zmagań naszych Klientów na całym świecie. Polski finał rezegrano w dn. 30-31.07.2011 r. na polu Toya Golf & Country Club. W VII edycji turnieju wział udział żeglaz, golfista i miłośnik Mercedesa, Mateusz Kusznierewicz.
Dla zawodników to przede wszystkim możliwość walki o najcenniejszą nagrodę, jaką jest udział w Światowym Finale Turnieju MercedesTrophy w Stuttgarcie. W miniony weekend po fascynującej rywalizacji trzy miejsca rozdzielili między sobą najlepsi w klasyfikacji stableford netto w dwóch kategoriach handicapowych, a także w stroke play brutto.
Ostatecznie w dniach 28.09 – 03.10 w Stuttgarcie reprezentować Polskę będą najlepsi:
- Ireneusz Kwiatkowski
W klasyfikacjach stbf netto w grupie hcp 18,1 – 36 uzyskał wynik 39 punktów.
- Piotr Batogowski
W klasyfikacji stbf netto w grupie 0 – 18 uzyskał 42 punkty.
- Michał Poniż
W klasyfikacji stroke play brutto finałową rundę rozegrał za pomocą 79 uderzeń.
Toya Golf & Country Club to również wiele innych atrakcji. Jedną z najciekawszych był konkurs Nearest to the Star z udziałem Mateusza Kusznierewicza. Żeglarz jako pierwszy uderzył piłkę. Zadaniem pozostałych uczestników konkursu było posłanie piłki jak najbliżej piłki Olimpijczyka. Trzech najlepszych wygrało udział w rejsie po Bałtyku na pokładzie luksusowego jachtu żaglowego Jeanneau Sun Odyssey 42 DS, który poprowadzi sam Mateusz Kusznierewicz.
Firma Mercedes-Benz Polska od lat wspiera działalność charytatywną. Turniej golfowy MercedesTrophy to kolejna okazja do zorganizowania pomocy dla potrzebujących. W tym roku ponad 28 tysięcy złotych uzyskanych z wpływów z turnieju zostaną
– podobnie jak w latach ubiegłych – przekazane na konto fundacji Mam Marzenie.
Marka Mercedes-Benz od dawna związana jest z golfem. Celem MercedesTrophy było i jest budowanie sportowego wizerunku marki Mercedes-Benz i tworzenie długotrwałej platformy do podtrzymywania relacji z klientami. Golf, który z roku na rok staje się coraz bardziej popularny, stał się obecnie jednym z ulubionych sposobów spędzania czasu zarówno dla osób młodych jak i starszych, aktywnych sportowo, czyli dla wszystkich grup docelowych marki Mercedes-Benz.
Od 1991 roku turniej MercedesTrophy rozprzestrzenił się jako impreza sportowa na wszystkich kontynentach, a co roku ponad 50 000 golfistek i golfistów uczestniczy w eliminacjach do światowego finału w Stuttgarcie.
Daimler