Niby fabryki zespołów Formuły 1 zostały zamknięte na czas letniej przerwy, ale zespół Roberta Kubicy i tak próbuje rozwijać swoje możliwości. Sprawa dotyczy tunelu aerodynamicznego i Renault, który znajduje się w siedzibie zespołu w Enstone. W tej chwili tunel może wykonywać pomiary na modelach w skali 50 procent. Przepisy pozwalają jednak na badanie modeli w skali 60-procentowej. W letniej przerwie usprawnimy nasz tunel do tego stopnia, że będzie mógł
Niby fabryki zespołów Formuły 1 zostały zamknięte na czas letniej przerwy, ale zespół Roberta Kubicy i tak próbuje rozwijać swoje możliwości.
Sprawa dotyczy tunelu aerodynamicznego i Renault, który znajduje się w siedzibie zespołu w Enstone. W tej chwili tunel może wykonywać pomiary na modelach w skali 50 procent. Przepisy pozwalają jednak na badanie modeli w skali 60-procentowej.
– W letniej przerwie usprawnimy nasz tunel do tego stopnia, że będzie mógł dokonywać pomiarów w skali 60 proc. – powiedział szef zespołu Eric Boullier w „Auto Plus”.
Zobacz także:
– Przerwa kierowców F1. Button triathlonistą, a Kubica?
– Pozycja Pietrowa coraz mocniejsza w Renault
– Pietrow: Czy Robert mi pomógł? Nie