Marka Mitsubishi zyskała najwięcej spośród wszystkich producentów samochodów w corocznym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzanym przez amerykański instytut badania rynku J.D. Power and Associates przy współpracy z brytyjskim czasopismem motoryzacyjnym What Car? Ponad 17 tysięcy respondentów – właścicieli pojazdów, które używali co najmniej przez ostatnie 2 lata, oceniało atrakcyjność, jakość, koszty użytkowania swoich aut i zadowolenie z serwisu.
Marka Mitsubishi zyskała najwięcej spośród wszystkich producentów samochodów w corocznym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzanym przez amerykański instytut badania rynku J.D. Power and Associates przy współpracy z brytyjskim czasopismem motoryzacyjnym What Car?
Ponad 17 tysięcy respondentów – właścicieli pojazdów, które używali co najmniej przez ostatnie 2 lata, oceniało atrakcyjność, jakość, koszty użytkowania swoich aut i zadowolenie z serwisu.
Jak pokazał raport, właściciele aut marki Mitsubishi wyrazili duże zadowolenie z powodu posiadania i użytkowania samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Dało to marce Mitsubishi największy spośród badanych marek – aż 24-punktowy wzrost notowania w rankingu.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
Tekst i zdjęcia – Mitsubishi
Zobacz także:
– „Seks w wielkim mieście 2”: Mercedes-Benz i Maybach