Marketerzy starają się zaskoczyć nas nowymi pomysłami. Reklamy przybierały zatem różny formy, ale nigdy konstrukcji w całości zbudowanej ze słodyczy.
Kreatywny pomysł miał pomóc w promocji książki ‘the Cake Shop in the Garden’ autorstwa Carole Matthews. W tym celu zbudowano cukrowy ogród. Konstrukcja, która stanęła w centrum Londynu przyciągnęło nie tylko fanów autorki, ale i amatorów słodyczy, którzy mogli delektować się 15 różnymi rodzajami łakoci.
Ogród powstawał przez 450 godzin, można było w nim znaleźć całe mnóstwo cukrowych kwiatów, a mury, otaczające konstrukcję były wykonane z 1300 kromek ciasta. Rolę fugi pełniła w tym przypadku Nutella. Do konstrukcji użyto również 30 worków z piankami marshmallows, osiem kilogramów czekolady i słodyczy.
Ogród został wykonany przez wielokrotnie nagradzaną projektantkę Rosalind Miller.
Źródło: mediarun.pl