Amerykański producent kolejny raz bierze na celowniki BMW. Tym razem w segmencie luksusowych crossoverów. W wywiadzie dla agencji Bloomberg Kurt McNeil, wiceprezes Cadillaca ds. sprzedaży potwierdził, że marka rozważa możliwość wprowadzenia na rynek nowego crossovera pozycjonowanego poniżej modelu SRX. Projekt jeszcze nie otrzymał zielonego światła. Póki co firma stara się rozeznać różne opcje.
Amerykański producent kolejny raz bierze na celowniki BMW. Tym razem w segmencie luksusowych crossoverów.
W wywiadzie dla agencji Bloomberg Kurt McNeil, wiceprezes Cadillaca ds. sprzedaży potwierdził, że marka rozważa możliwość wprowadzenia na rynek nowego crossovera pozycjonowanego poniżej modelu SRX. Projekt jeszcze nie otrzymał zielonego światła. Póki co firma stara się rozeznać różne opcje.
Niewiele wiadomo o nowym Cadillacu, ale McNeil przyznaje, że głównym konkurentem będzie BMW X3. Decyzja ta ma związek z postępującą globalizacją marki, która szuka klientów również na starym kontynencie.
Moto target