W wiosnę wjeżdża smart pulse z ostrzejszą linią. Dynamiczny wariant typoszeregu smart będzie jeszcze bardziej usportowiony. W jego seryjnym pakiecie sportowym bodypanel plus zmieniono bowiem kształt przedniego i tylnego zderzaka oraz progów bocznych, nadając im jeszcze bardziej wyrazistą formę. Udoskonalony smart pulse będzie dostępny u dealerów smarta od kwietnia 2011 roku. Zamawiać można go od 1 lutego.
W wiosnę wjeżdża smart pulse z ostrzejszą linią. Dynamiczny wariant typoszeregu smart będzie jeszcze bardziej usportowiony. W jego seryjnym pakiecie sportowym bodypanel plus zmieniono bowiem kształt przedniego i tylnego zderzaka oraz progów bocznych, nadając im jeszcze bardziej wyrazistą formę. Udoskonalony smart pulse będzie dostępny u dealerów smarta od kwietnia 2011 roku. Zamawiać można go od 1 lutego.
pulse to dynamiczny smart o wyraźnie sportowym charakterze, jeszcze bardziej podkreślonym. Przyczynia się do tego bardziej kanciasta forma nowych zderzaków, seryjnie lakierowanych w kolorze panelu nadwozia.
Z obręczami z lekkiego stopu z 3 podwójnymi szprychami, z szerokimi oponami w rozmiarze 175/55 R 15 (przód) i 195/50 R 15 (tył) oraz czarną obudową lusterek bocznych i czarną atrapą smart pulse w wersji fortwo coupe i cabrio pozycjonuje się wśród swoich braci całkiem jednoznacznie: jego krótka sylwetka dostarczy sportowych radości w mieście i poza nim. Idealna jest do tego najmocniejsza wersja silnika, czyli dostępny opcjonalnie silnik benzynowy z turbodoładowaniem o mocy 62 kW (84 KM).
Dynamikę demonstruje smart pulse także wewnątrz. Wyposażono go w trójramienne skórzane, sportowe koło kierownicy z dodatkowymi przełącznikami biegów, a korzystanie z nich za pomocą funkcji softip stanowi dodatkową, sportową przyjemność. Czarna tapicerka łącząca tkaninę ze skórą i perłowe czarne akcenty podkreślają dynamikę całości.
smart fortwo pulse w wersji coupe lub cabrio jest dostępny z następującymi silnikami:
• benzynowy mhd z technologią micro hybrid drive 52 kW (71 KM)
• benzynowy z turbodoładowaniem 62 kW (84 KM)
• wysokoprężny 40 kW (54 KM) z seryjnym filtrem cząstek stałych
Źródło: Smart, Daimler