Inspiracją jest Red Bull, który promuje swój napój energetyczny w dużej mierze poprzez udział w wyścigach Formuły 1.
Idealna wiadomość na 1 kwietnia, ale od prima aprilis minęło już trochę czasu, a w prasie pojawiają się informacje jakby z tego dnia. „Magazyn Sportowy” (piątkowy dodatek do „Przeglądu Sportowego”) przynosi nam takie rewelacyjne wiadomości. Firma FoodCare sponsoruje od niedawna Roberta Kubicę. Polski kierowca w paddocku przechadza się właśnie z napojem

Inspiracją jest Red Bull, który promuje swój napój energetyczny w dużej mierze poprzez udział w wyścigach Formuły 1.

Robert KubicaIdealna wiadomość na 1 kwietnia, ale od prima aprilis minęło już trochę czasu, a w prasie pojawiają się informacje jakby z tego dnia.

„Magazyn Sportowy” (piątkowy dodatek do „Przeglądu Sportowego”) przynosi nam takie rewelacyjne wiadomości.

Firma FoodCare sponsoruje od niedawna Roberta Kubicę. Polski kierowca w paddocku przechadza się właśnie z napojem energetycznym tego producenta. Prezes FoodCare Wiesław Włodarski zapowiedział wejście na rynki w ośmiu nowych państwach.

Jeśli ekspansja się powiedzie, to nie wykluczone, że będziemy mieli pierwszy polski team w tej najbardziej prestiżowej serii wyścigowej – czytamy w „Magazynie”. – To najlepszy sposób, aby promować napój energetyczny – mówi Włodarski.

Zobacz także:

Przyszłość Pietrowa w jego rękach

Nowa afera w formule 1

Alonso udzielił się triumf piłkarzy. Wygramy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj