Niby fabryki zespołów Formuły 1 zostały zamknięte na czas letniej przerwy, ale zespół Roberta Kubicy i tak próbuje rozwijać swoje możliwości. Sprawa dotyczy tunelu aerodynamicznego i Renault, który znajduje się w siedzibie zespołu w Enstone. W tej chwili tunel może wykonywać pomiary na modelach w skali 50 procent. Przepisy pozwalają jednak na badanie modeli w skali 60-procentowej. W letniej przerwie usprawnimy nasz tunel do tego stopnia, że będzie mógł

Niby fabryki zespołów Formuły 1 zostały zamknięte na czas letniej przerwy, ale zespół Roberta Kubicy i tak próbuje rozwijać swoje możliwości.

Sprawa dotyczy tunelu aerodynamicznego i Renault, który znajduje się w siedzibie zespołu w Enstone. W tej chwili tunel może wykonywać pomiary na modelach w skali 50 procent. Przepisy pozwalają jednak na badanie modeli w skali 60-procentowej.

– W letniej przerwie usprawnimy nasz tunel do tego stopnia, że będzie mógł dokonywać pomiarów w skali 60 proc. – powiedział szef zespołu Eric Boullier w „Auto Plus”.

Zobacz także:

Przerwa kierowców F1. Button triathlonistą, a Kubica?

Pozycja Pietrowa coraz mocniejsza w Renault

Pietrow: Czy Robert mi pomógł? Nie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj