W lipcu br. większość stacji ogólnopolskich zarobiła na reklamach więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w minionym miesiącu największe zyski z reklam spośród ogólnopolskich kanałów telewizyjnych odnotował Polsat. Stacja zarobiła 160 mln zł – o 19,42 proc. więcej niż w lipcu ub.r. Tuż za nim w zestawieniu przychodów reklamowych znalazł się TVN, któremu reklamodawcy zapewnili 127 mln zł (wzrost o 31,25 proc.).

W lipcu br. większość stacji ogólnopolskich zarobiła na reklamach więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w minionym miesiącu największe zyski z reklam spośród ogólnopolskich kanałów telewizyjnych odnotował Polsat. Stacja zarobiła 160 mln zł – o 19,42 proc. więcej niż w lipcu ub.r.

Tuż za nim w zestawieniu przychodów reklamowych znalazł się TVN, któremu reklamodawcy zapewnili 127 mln zł (wzrost o 31,25 proc.). Kolejne lokaty należały do telewizji publicznej, której kanały TVP1 i TVP2 zarobiły odpowiednio 123 mln zł (wzrost o 57,98 proc.) i 79 mln zł (więcej o 113,63.).

TV Puls zarobiła na reklamach 25 mln zł (wzrost 112,57 proc.). Natomiast Czwórka miała 13 mln zł wpływów z reklam (spadek o 24,15 proc.).

Raport opracowano na podstawie danych cennikowych, bez indywidualnie negocjowanych rabatów.


K. Gembalik

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

On Board PR Ecco Network zachęca do chodzenia boso

Telewizja MTV poszukuje prezentera

BizOn media w serwisie Polityka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj