Volvo realizuje w sieci V2Media internetową część kampanii nowego modelu S60. W akcji po raz pierwszy wykorzystano branding formy Expand Vstitial – zarówno jej pełnoekranowej wersji, jak i zajawki. Kampania ma na celu zaprezentowanie nowego modelu Volvo. Skin umieszczony w zajawce expanda przedstawia nowe S60, skin w pełnoekranowej wersji kreacji – widok od wnętrza samochodu. Branding expanda umożliwia zaprezentowanie

Volvo realizuje w sieci V2Media internetową część kampanii nowego modelu S60. W akcji po raz pierwszy wykorzystano branding formy Expand Vstitial – zarówno jej pełnoekranowej wersji, jak i zajawki.

Kampania ma na celu zaprezentowanie nowego modelu Volvo. Skin umieszczony w zajawce expanda przedstawia nowe S60, skin w pełnoekranowej wersji kreacji – widok od wnętrza samochodu.

– Branding expanda umożliwia zaprezentowanie internaucie poza spotem wideo dodatkowych treści jeszcze przed rozwinięciem się wersji pełnoekranowej, a więc przed kliknięciem przez użytkownika w reklamę. Skin towarzyszący expandowi może mieć dowolny kształt, a także zawierać elementy przezroczyste lub półprzezroczyste – dodaje Marcin Olszewski, managing director V2Media.

Kampania nowego Volvo S60 objęła również urządzenia mobilne – część odsłon emitowana jest użytkownikom iPhoneów i aparatów Blackberry.

Expand Vstitial stworzyła agencja K2 Internet.

ŁM

Zobacz także:

Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy

Gagabox rozpoczyna kampanię

Abra z letnią kampanią reklamową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj