Sygma Bank będzie wyłącznym partnerem finansowym Ceneo, lidera wśród porównywarek cenowych, należącego do Grupy Allegro.

Dzięki tej współpracy Sygma Bank będzie miał dostęp do 4,6 mln miesięcznie użytkowników, a także do 4300 e-sklepów obecnych na tej platformie. Klienci dokonujący zakupów będą z kolei mieli dostęp do kredytowania online – coraz bardziej popularnej i wygodnej formy dokonywania zakupów ratalnych bez konieczności wychodzenia z domu.

Ruszyła współpraca pomiędzy Ceneo i Sygma Bankiem. Obecność Sygma Bank na platformie Ceneo polega na  stworzeniu osobnej zakładki z informacją o firmie, która  pojawia się na wszystkich wyświetlanych stronach produktowych. Dzięki zakładce 4,6 mln internautów odwiedzających miesięcznie Ceneo.pl otrzymuje informacje o ofercie kredytowej Sygma Bank, a także ma dostęp do ponad 120 współpracujących z tym bankiem sklepów internetowych. Dodatkowo zakładka umożliwia innym sklepom internetowym obecnym na Ceneo (4300 e?sklepów) kontakt z Sygma Bankiem w celu nawiązania współpracy. Informacje kontaktowe do Banku są również dostępne dla potencjalnych partnerów w zakładce „Partnerzy”, w panelu przeznaczonym wyłącznie dla sklepów obecnych na platformie. Warunki współpracy zakładają również reklamę na głównej stronie Ceneo.pl, odsyłającą na stronę www.sygmabank.pl, a także reklamy na stronach produktowych oraz w wybranych kategoriach produktów na platformie Allegro.pl.

„Współpraca z Ceneo.pl pomoże nam nie tylko w budowaniu wśród internautów świadomości i rozpoznawalności marki Sygma Bank jako instytucji pomocnej w zakupach, ale także da nam szansę na pozyskanie nowych partnerów handlowych wśród e-sklepów.” – mówi Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.

„Celem naszej porównywarki jest dostarczenie kupującym, jak największej ilości informacji i narzędzi potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej. Współpraca z Sygma Bank idealnie wpisuje się w ten kierunek działań.” – mówi Radosław Tyszko, Dyrektor E-commerce w Ceneo.pl. „Prezentując na stronach Ceneo ofertę kredytową Sygma Bank, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom tych użytkowników, którzy chętnie dokonaliby zakupu, ale nie dysponują w danym momencie gotówką. Teraz mają alternatywę w postaci zakupów ratalnych.” – dodaje.

E-commerce w Polsce to aktualnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków, co przejawia się szybkim wzrostem liczby sklepów internetowych oraz dokonanych transakcji. Polacy coraz bardziej przekonują się do zakupów w sieci. W 2010 r. zakupów online dokonało już około 74% Polaków. Sygma Bank w ramach swojej polityki dostępności dla klientów dokonujących zakupów online współpracuje już z ponad 120 sklepami internetowymi.


SYGMA BANK Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych. W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme. Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należy w całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei Grupa LaSer należy w 50% do Galeries Lafayette, co determinuje handlowe doświadczenia firmy, zaś w pozostałych 50% do BNP Paribas Personal Finance.  Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne, a także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest liderem polskiego rynku kart kredytowych.

W portfelu posiada ponad 1,1 miliona aktywnych kart (stan na koniec 2011) i zarządza obecnie rachunkami kredytowymi około 4 milionów klientów. W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce z Cetelem Bank SA. Sygma Bank współpracuje z LaSer Polska, w ramach którego powstają nowe produkty i usługi dla sieci handlowych, jak mini-programy lojalnościowe jak (Gift Pack) czy karty podarunkowe (Chicco). Informacje prawne: http://www.sygmabank.pl/o-banku/o-banku.html
Adres strony: www.sygmabank.pl

CENEO.pl
to serwis, który dostarcza internautom kompleksowe informacje dotyczące zakupów on-line. Podstawową funkcją portalu jest porównywanie cen – obecnie Ceneo.pl udostępnia dane z  ponad 4 tys. sklepów, prezentując tym samym aż 11 mln ofert. Produkty dostępne na Ceneo posiadają szczegółowe opisy, galerie zdjęć, a także recenzje użytkowników. Porównywarka jest bardzo rozbudowanym narzędziem, a prace nad jej udoskonalaniem są prowadzone systematycznie.  Ceneo jest najpopularniejszą porównywarką cen w Polsce, serwis odwiedza każdego miesiąca około 4,5 mln internautów. Według najnowszego Badania Megapanel PBI/Gemius – za wrzesi

eń 2011 – serwis został odwiedzony przez 4 593 674 unikalnych użytkowników. Strona www:

www.ceneo.pl

Sygma Bank > więcej informacji ( PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj